maanantai 30. toukokuuta 2011

Mustaa savua


Gorillaz - Feel good inc ft. De La. Inhosin tätä bändiä joskus, mut nyt se jo menettelee.

Olettekos koskaan koittanut polttaa styroksia? Me testattiin sitä tänään veljen vaimon kanssa ja saatiin aikaseksi aikamoinen savupilvi. Oli aika itkettävää hommaa kun musta savu tuli tuulen mukana suoraan silmiin. Ei ehkä ollutkaan kaikista paras mahdollinen ilma rakennusjätteiden polttoon vaikka kostea ilma olikin. Tästä ideasta luovuttiinkin sitten suhteellisen nopeesti ja ehkä se vähän harmittikin kun kuorma-auton lavallinen ja peräkärryllinen kamaa oltiin tuotu poltettavaksi sadan kilometrin päähän. Noh, sattuuhan sitä.


Mulla oli alunperin suunnitelmissa mennä tänään ensimmäistä kertaa paluuni jälkeen salille zumbaamaan, mutta suunnitelmat muuttui aika äkkiä kun veli aamulla herätti mut puhelinsoitolla, että sielä tarvittais muuttoapua. Soitin äidin ja isän noutaan mutki auttamaan ja pistin tällä kertaa oikeesti muuttovaatteet päälle, enkä päättänyt muuttaa mekossa ja korkkareissa (niin kuin tein omaa muuttoani). Aikaa lähtöön oli sellaset 15 min, minkä vuoksi aamupala jäi muutamaan haukkaukseen linkosuolta ostetusta kuivasta ruisleivästä, jonka lopun isä nakpsi ilosin mielin mun valittaessa leivän huonoutta.


Aika hassua myös kun luin nyt illalla horoskooppini ja se kertoi, että joudun tänään muuttamaan suunnitelmiani erilaisiksi kuin olisin alunperin niiden halunnut olla ja lopulta saan kuitenkin aikaseksi mukavan päivän. Toi on niin totta. En ole koskaan aikasemmin viettänyt näin hauskaa muuttopäivää! Huono huumori kukki ja sain nauraa paljon. Iso kiitos kuuluu mun perheen todella huonolle huumorintajulle, joka pääsee valloilleen meidän kaikkien ollessa yhdessä samassa tilassa pidemmän aikaa. Asiaa ei auttanut yhtään se, että muukin muuttoapu osasi heittää hyviä kommenttejaan väliin. Tulin tänään siihen lopputulokseen, että mun veljen perhe ainakin on aivan sekasin kun niiden poikakin nauratti meitä kaikkia omilla pieru-nauru-huumori-kohtauksillaan. Ihanaa kun pieruhuumori kukoistaa!


Hei! Käytin tänään ensimmäistä kertaa mun violetteja silmälasejani! Ne tuntuu tosi kivalta päässä vaikka näkyvyydessä on kyllä huomattava ero noihin nörttilaseihin. Olis pitänyt valita ne päähän kun muuttaessa toisesta kerroksesta olis ihan hyvä nähdä selkeesti ne rappuset minne on astumassa. Nooh, veli sano monta kertaa tänään, että mun lasit vaihtelee väriään missä valossa niitä sattuu katsomaankin. Ihan hyvä siis ettei ne ole violetit koko aikaa vaan ainakin mun mielestä ne taittaa myös mustaan!

 
Huomenna haen H&M:ltä tulleen paketin, saa nähdä mitä halpislöytöjä oon taas tehnyt. Tosin paketin hinta hipoo pilviä eli mun ainaista max rajaa 200€. En siis aijo ottaa kaikkea vaan palautan luultavasti aika paljonkin tavaraa. Onko oikeesti tyhmää tilata hennesiltä kamaa kun asun ihan sen kaupan vieressä? Noh, mä en satu tykkäämään kauheesti shoppailusta. Tai jos puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä niin en tykkää kierrellä kauppoja ja hennesillä on LIIKAA vaatteita. Ne katsoo netissä nopeesti läpi ilman monen tunnin hikoilua kaupassa. Katsotaan miten paljon saan hikoilla kun kannan sitä jättipakettia kotiin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti