keskiviikko 18. toukokuuta 2011

Maha pystyssä


Adele - Someone like you Mun Irlannin vahvistus ystäväni suosittelemana

Tänään huomasin töissä, että oon onnistunut jo muutamana päivänä pukeutuun kunnon makkarankuori mekkoihin. Löysin seppälästä harmaan hihallisen maksimekon 7€ ja ihastuin siihen. Mun pömppikseni kanssa se ei kuitenkaan ole paras vaihtoehto kun näyttää siltä, että olisin raskaana. No saanpahan bussissa istua raskaana olevien ja vanhusten paikoille!


Kuvanlaatu on taas kymppi, ennen töihin menoa kuvaillessani ei tullut mieleen säätää kameran asetuksia oikeiksi. No tällä kertaa edes paksusti kudotut sukkahousut ei pelasta mun makkaroiden näkymisella, joten makkarankuori sopiikin mulle kun nenä päähän! Oon kuitenkin tosi ilonen, et tän mekon kanssa saan käyttää mun mukavimpia kenkiä töissä, kun toi mekko piilottaa kun kantapäät. Töissä kun mun tatuoinneista muuta kun yks ei saa näkyä.


Ostin ausseista noi kengät ja alunperin ne oli täysin valkoset, ostin sitten kangastussin ja väritin osan tummemmaksi. Nyt väri on vähän ku tumma farkku. Aijon vielä vaihtaa noihin nauhoihin satiininauhat, kun noi näyttää todella kulahtaneita. Ihan parhaat jalassaki ku pystyin seisoskeleen töissäkin sen 7 tuntia enkä joutunu vaihtaan kenkiä. Ostin töihin varta vasten kultaset ballerinat kun en koskaan pysty seisoon koroilla koko päivää.


Kynsien lakkaamista rakastavana tein eilen mun veljen tytölle ja itelleni samanlaiset kynnet, lisäsin vielä nimettömiin Australiasta ostamiani kynsitarroja ja lakka on Rimmelin tuoksulakka -sarjasta. Ihanan pirteen väristä vaikkakin kuvassa näyttää pinkimmältä kun todellisuudessa ainaki mun kynsissä toi menee enemmän violettiin kun mulla on harmaa lakka alla. Äidillekkin laitoin kynsitarrat, mistähä tollasia sais halvalla Suomessa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti