torstai 26. toukokuuta 2011

Maakuntamatkailija


Yks ikuisuus rakkausbiisi Seether ft. amy lee - broken. Tykkään myös tosta videosta!

En mä viihtynyt Tampereella kun yhden vuorokauden ennen kuin taas lähdin. Tosin sitä ennen oli kultajuhlaa ja olin "yksinäni" 30 000 muun ihmisen kanssa katsomassa leijonia keskustorilla. Bongailin muutamia tuttujakin ja tästä ilta jatku rauhallisesti ensin mun luona istuskellen parin tyypin kanssa ja siitä Tiikerihaihin karaokeilemaan. Tiikerihai oli suhteellisen tyhjillään, kun suurin osa ihmisistä varmaankin tunneksi oikeille leijonien jatkopaikoille.


Näihin kuviin ja tunnelmiin voisinkin lopettaa tän leijonahuuman ja jättää kännisten jääkekkoilijoiden jutut lehtien puitaviksi vielä hetkeksi aikaa. Olen myös aivan samaa mieltä tämän Facebookissa liikkuvan jutun kanssa, että "Nyt kun on paheksuttu Leijonien Voiton juhlimista niin että jos voittoa ei saa juhlia, VAADIN täten, että myös Linnanjuhlat vietetään selvinpäin... Eihän se ole hyvä, että Valtion isät ja äidit sun muut suuret esimerkilliset suomalaiset juhlii humalassa ja vielä suorassa TV-lähetyksessä. Kopioi tämä itsellesi jos olet samaa mieltä!JA viellä vuosittain!" En tosin kopioinut tota seinälleni, mutta tossa on ihan hyvä pointti!


Samasta tilaisuudesta vielä huvittava kuva mun otsakurtuista. Yritin siis ilmeisesti ottaa kuvaa ihmismäärästä mun takana, mutta zoomilla kuvaan osui mun otsa ja tyvikasvu. Alankin tästä kasvattamaan omaa hiusväriä raidoituksen kera kun ei se tunnu ainakaan tossa kuvassa niin pahalta näyttävän.



Loppu ilta kuluikin sitten pelleillessä ja syödessä pizzaa mun talon katolla ja harjoitellessa Lady Gagan Judas -biisin tanssia. Ollaan varmasti jo aika hyviä siinä, mutta Henkalla tuntuu toi sydämen teko menevän vähän väärin päin! Koitettiin myös harjotella Thrilleriä, mutta huomattiin se aika pian liian haastavaksi meille kahdelle. Varsinkin kun video oli niin pelottava. :D


Aamu siinä kello yhden aikaan lähtikin rullaamaan I-E:n kanssa Passionissa pienellä tasottavalla. En mä olisi sellasta oikeen tarvinnut, mutta kesän ensimmäinen breezeri maistu hyvälle. Tuosta matka kukkakaupan kautta lähtikin kiitämään junalla Parkanoa kohden, jossa äiti odotti mua. Olin varautunut tollasilla kamppeilla, koska Tampereella oli kaunista ja aurinkoista, kuten kuvasta näkee, joskin tuulista. Astuin junasta ulos aurinkolasit päässä kunnon vesisateeseen. Olipas ihanaa palata kotikonnuille Kihniöön.


Mun jalkojen asennot taas on mitä on, mutta noi kengät on niin puhdasta rakkautta Abu Dhabista. Toi mekko tosin ei ole rakkautta, vaikka sitä tykkäänkin käyttää. Se on saanut lempinimen vilauttelumekko, koska Australiassa kannoin rinkkaa toi selässä ja Miiuska huuteli mun takaa ettei kukaa sitä mun rinkkaa tule mun puolesta kantamaan vaikka kuinka heruttaisin. Toi siis nousee todella helposti lähes korviin asti!


Tälläsinä me sitten kärvisteltiin kaupungilla väistellen terassilla lentäviä metallituoleja. Oon miettinyt noita mun korviksiani, kun ostin ne joku vuosi sitten hennesiltä ja toi alimmainen "lehti" ei ole enää kiinni toiselta puolelta, että kehtaako noita enää käyttää, mutta eipä se taidakkaan haitata mitään...

1 kommentti:

  1. hienoja kuvia ja muuten siisti blogi:)

    Jos olet kiinnostunut muotikuvista, mallikuvista ym ym käy tutustumassa meidän blogiin.

    http://differentstudio.blogspot.com

    vuonna 2008 perustettu Turkulainen valokuvaus yritys, joka tekee hääkuvauksia, mallikuvauksia, valmistujaiskuvauksia,huomenlahjakuvauksia. Teetämme myös Canvastauluja ja suurkuvatulosteita. Mottomme on että jokainen voi olla elämänsä malli kokoon tai ulkonäköön katsomatta, joten meille kaikki ovat tervetulleita:)

    VastaaPoista