sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Harvinainen sunnuntaipostaus


Eipä ollut mikään maailman isoin joukko halajamassa uutta käsikorua itselleen, mutta ainakin hauskaa, että Laura pisti kommentin, vaikka ei edes halunnut osallistua :D Kolme nimeä sain kirjoittaa lappuihin joista kaksi oli mun kirjautuneita lukijoita, joten ne saivat molemmat kaksi lappua. Oli kyllä hurjan jännittävää nostaa lappua piposta. 

Voittajan nimi nousi ja mua alkoi melkein naurattaan etten olisi edes tarvinnut kuin sen yhden osallistujan. Eli ensimmäisen kommentin jättänyt Jaana on onnellinen voittaja! Tuon sulle korun samalla, kun saavun sinne päin maailmaa (viimeistään 3.11) jos et välttämättä halua mun postittavan sitä :D

Sitten seuraavaan aiheeseen eli syyslomaan/ itsenäisen opiskelun viikkoon. 

Mä lähden tänään iltalaivalla Tukholmaan äidin kanssa, koska meidän Ateenan lennot peruttiin niin vaihdettiin sitten suunnitelmat vähän lähemmäs. Takaisin tullaan vasta torstaina illalla, joten sellasta blogitaukon tynkää on taas luvassa... En muistakkaan milloin olisin viimeksi ollut monta päivää Tukholmassa sukuloimassa jos olen koskaan, joten ihan kiva. Yritin ehdotella äidille myös jotain turistibusseja, mutta se ei vielä lämmennyt idealle, mutta aijon kyllä ehdottomasti silti tehdä jotain perus nähtävyyskiertelyä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti