keskiviikko 24. lokakuuta 2012

I love me


Muoti-kauneus-hius-silmälasi-terveys ja mitä-lie-hömppää messut. Eipä hirveesti näkynyt naisten kanssa miehiä sielä, kun viime perjantaina käytiin katsastamassa Pasilassa I <3 me messut, mutta naisia riitti sitäkin enemmän! Opiskelijalippu ei ollut hirveen suolainen 8€ sisään ja saatiin lainata Jaanan kaverilta myös mullekki kauneuspuolelle ammattilaislippua niin päästiin kiertään sekin pieni puoli yhdessä enkä mä joutunut johonkin nurkkaan odottelemaan.

Jukka Rintala sai kultaisen vaatepuu -tunnustuksen (jonka mun puolesta olis voinut saada joku muu)

Olen joskus aikaisemminkin ollut noilla messuilla koulun kanssa ja silloinkin ne olivat aikamoinen pettymys vähän kuin nytkin. Tosin oma rahanpuute lisäsi sitä pettymystä, kun ei voinut ostaa mitä halusi! Sentään sain sen hammaskorun hankittua tuolta, joten kannattava reissu tosiaankin oli. Kaikista eniten olin pettynyt ehkä hiuspuoleen, joka jäi jotenkin tylsäksi verrattuna meikkipuoleen.

Katsottiin hää- ja juhlapukumuotinäytös


Enkä voi kuin valittaa, kun saavuin paikan päälle vähäisessä meikissä ja sain naamaani ensin pohjaksi mineraalimeikin, joka näytti oikeestaan siltä kuin en olisi naamalleni mitään tehnyt, vaikka pyysin jopa lisää meikkiä toisen silmäni alle, josta hohtaa läpi aina aika rajusti joku verisuoni. Sitten päädyin teettämään loppumeikin Oriflamen pisteellä, jota voin haukkua vielä enemmän! Meikkaaja ei todellakaan ollut ammattitaitoinen (trust me, olen ollut monesti opiskelijoidenkin meikattavana)! Sain säikkyä silmät kiinni koko ajan meikkaajan kylmää kättä, hänellä ei ollut minkäänlaista näkystä kun pyysin jotain syksyistä vaan jouduin itse melkein kaivamaan hänen meikeistään jotain värejä ja luomiväriä tuskin huomasi siltä pieneltä sipaisulta jonka sain naamaani. Kaiken kukkuraksi se tyttö laittoi mulle ripsivärin suoraan sieltä ripsiväripurkista, mihin katosi hygieenisyys ja erilliset ripsivärinlaittokammat? En tiedä, mutta olin hyvin pettynyt ja jouduin meikkaamaan itse lisää ja paljon. Toivottavasti muut saivat parempia testimeikkauksia...


housut H&M, Paita GT, Kengät Barcelonasta

Eipä ollut siis mitkää parhaat messut, mutta seura oli hyvää ja hauskaa oli joka tapaukses!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti