tiistai 9. lokakuuta 2012

Lepardi inkkari



Mulla oli taas tänä aamuna huono hiuspäivä, mutta en antanut sen pilata mun omasta mielestäni kivaa vaatepäivää! Lähdin vähän sellasella länkkärit kohtaa inkkarit tyylillä ja hiuksetkin suttasin jonkintasoselle toiselta puolelta lähtevälle juoksuletille. Kaikki kikkarat ei pysyneet letissä niin tungin vielä pannan siihen päälle johon sain kieputella irrallaan roikkuvat suortuvat. Eihän siitä nyt kaunis tullut, mutta pysyvätpähän ainakin hiukset poissa silmiltä!

Farkut H&M (15€), Paita Lindex, Kengät, Käsikoru Barcelona, Panta Seppälä

Eilen mun oli pakko ostaa hennesistä lepardihousut, joita oon kuolannut jo siitä asti, kun ne tuli myyntiin. Mun onnekseni ne oli -50% alessa ja kaiken lisäksi omaa kokoakin oli vielä yks kappale jäljellä! En ees mennyt sovituskoppiin vaan nappasin ne suoraan mukaan matkaan. Kotona huomasin sitten, että vyötärökaitale on aika kiree, mutta kun jo eilen heitin ne päälleni niin vyötärökaitale löystyi, joten ihan hyvä vaan etten ees alkanut miettimään noiden housujen testaamista kaupassa ja isompien ostamista. Mulle on käynyt niin monesti niin, että ostaessa housut on hyvät, mutta noi stretch farkut löystyy niin nopeesti ja alkaa roikkumaan! Vyötärökaitaleen ihoon liimaantuminen on kuitenkin syy miksi haluun yhdistää nää housut ehdottomasti tollaseen feelgood paitaan.


Tietenkin toi kuvien ottaminen meni pyllyilyksi pelleilyksi ja valitettavasti kengistä otetut lähikuvat tärähti niin en viitsi niitä julkaista. Kai sellasia saan sitten näpsittyä joskus toiste! Otin muuten taas pitkästä aikaa kunnolla käyttöön pokkarini niin kuvien näpsiminen kaikesta tässä arjen pyörteissä helpottuu... Jei.

Ostin muutenkin aika monet kengät Barcelonasta niin niistä voisin yrittää räpsiä ihan omankin postauksen johonkin väliin niin saisin noista rakkausbootseistakin parempaa kuvaa esille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti