lauantai 13. lokakuuta 2012

Voivoivoivoivoivoivoivoivoivoi


-K-18-


Eilen en vain yksinkertaisesti kyennyt katsomaan torstain kuvia kun oli niin paha morkkiskrapula päällä. Appro siis tuli hyvinkin suoritettua ja sain C ja L lätkät haalareihini. C:stä voin vielä olla "ylpeä", mutta se L olisi pitänyt jättää väliin. Tällä kertaa toi juominen ei mennyt niinkuin saduissa ja aamun ensimmäinen ajatus pyöri sen normaalin "mä en juo enää koskaan" -ympärillä. En voi kyllä suositella tollasta hullua opiskelijatapahtumaa kenellekkään. (josko ens vuonna vedettäis kokonaan vedellä?)

Turkutytöt saapuivat valloittamaan Tamperetta


Matkailun kakkoset ensimmäisessä paikassa eli minibaarissa

Matkailun ykköset tuutoreineen

Anna unohtui kakkosten kuvassa niin nyt sekin pääsi porukkaan

Siinäpä ne kuvat, jossa kaikki oli ok ja jonka jälkeen kaikki alkoi menemään yli. En edes tiedä montako haalarimerkkiä tai rahaa olen yhdistyksille velkaa, kun niitä "myin" ja varmaan tiputin maahankin. Joku tyyppi yritti huijata mua maksamalla liian vähän ja siitäkös kaikki paha alkoi. Haluan niin pyytää vain anteeksi kaikilta niiltä, jotka ovat törmänneet muhun tona iltana, koska silloin kaikki uudet ja vanhat tunteet on ollu mielessä ja oon heittäytynyt täysin sekopääksi kertoen kavereilleni, että inhoon niitä. Kiitos ja ANTEEKSI!

My little pony

Muitakin ystäviä oli kiertämässä <3

Unohdin kaiken mitä tapahtui tämän jälkeen.

En edes viitsi julkaista viimeistä kuvaa, joka on otettu Tampere Areenalla. Mun mukamas hymy meni siitä pahasti vikaan niin, että se muistuttaa lähinnä irvistystä. Voivoi. Enkä edes nähnyt PMMP:tä, kun häivyin sitä ennen. Onneksi poikaystävä löysi mut penkiltä suht läheltä Areenaa ja vei mut itkupotkuraivareiden ja kaverille soiton jälkeen nukkumaan. Mulla on paras poikaystävä, koska se kesti taas ihan kauheetä känniääliötä, enkä kehtaa nähdä enää edes sen kavereita (mulla on ilmeisesti kahden-enemmän päiviä morkkis).

Tämä Hämeenkadun Appro on parempi päättää mun poikaystävän sanoihin "Toi namiappro sopii sulle paljon paremmin!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti