perjantai 26. lokakuuta 2012

Nyt se satoi


Viimeyönä sitten saapui talvi Tampereellekkin, vaikka en halunnutkaan sitä uskoa. En aluksi ollut ollenkaan innoissani, mutta sain muistutuksen siitä miten viimevuonna hypin riemusta kun ensilumi satoi niin se sai mut aamulla miettimään asiaa uudelleen ja onhan se hienoa, että pimeeseen aikaan saa jotain valoa lumen valkoisesta heijastavasta pinnasta. Aamulla sitten kun uskaltauduin ulos odotteleen kyytiä kouluun niin ehdin vähän leikkimäänkin tehden "traktorin jälkiä" ja kaikkee muuta kivaa...

Kynsienlakkauksesta läpinäkyvällä ja sinisillä pilvillä tuli yllättävän kivat!


Äiskä osti mulle Nipsu kännykkäkorun Tukholmasta, harmi vain ettei tossa tyhmäs puhelimes ole sille paikkaa!

Sorsapuistossa sain ihmetellä miten paljon tänäänkin on lumen päälle tippunut lehtiä puista.


Pipo Seppälä, Laukku Barcelonasta, Villatakki, Toppi, Legginssit GT, Takki H&M, Tumput saatu lahjaksi

Ahahahaa! Katsokaa nyt oikeen tarkkaan tota talvijunttia! Mun pipo on ehkä maailman parasta, mutta toi tupsu on kyllä VALTAVA! Ostin sen Seppälästä keväällä jollain parilla eurolla... :) Uutta mun päälläni on perus pitkä ruskea toppi Ginasta, sekä sairaan halvat "farkku" legginssit samaisesta paikasta (alle 5€). En ole käyttänyt leggareita housuina pariin vuoteen ja nyt muistan miksi. MISSÄ ON TASKUT?!? Kyllähän noilla nyt pärjäsi, mutta ei ne mun lempparihousujen kerhoon päässeet.

Hitsi kun ei ole lähempää kuvaa, kun mulla oli tänään kaulassa itse tekemäni Batman -koru! Ja kaiken kukkuraksi yhdellä meidän luokkalaisella oli tänään Batman vyö! Tiimi on kasassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti