torstai 6. helmikuuta 2014

Pitäis harjotella siistien ja yksinkertaisten postausten tekoa.



Heips!

Värjäsin tänään hiukset niin halusin vielä äkkiä julkaista pois alta eilen otetut kuvat. Olin koulussa ja Kahvillan visassa. Oikeen muuta en tehnytkään, kun oli vähän flunssainen olo, mutta se ei ole onneksi ainakaan tänään enää palannut.

Peace and love @ Ikaalisten Kauppis

Hiirenharmaa tyvikasvu ei ollut enää kiva juttu

Hame Namibiasta, Paita Ginatricot, Sukkahousut H&M, Kengät Barcelonasta, Panta Virosta 

Jos halusin muuttaa pönötyskuvat vähän enemmän itseni näköisiksi niin sen olen kyllä tehnyt. Nyt tän vaihtelun jälkeen voisin palata pönötyskuviin, koska nää kuvat alkaa paljastaan jo vähän liikaakin. Vilauttelin sukkahousuja koulussa, koska ne oli sävysävyyn mun hameen kanssa. En ole kauheesti koskaan tota hametta arkikäyttöön laittanut. Se on ollut vain mun matkustushameena, mutta kyllä se ihan hyvin koulussakin toimi. Pitäisi varmaan uskaltautua pikkuhiljaa koittaa käyttää myös jotain muita kenkiä, koska alan kyllästyyn noihin, vaikka ne on mun lempparit. 

Hiukan säiköhdin tänään, kun tiputin (vahingossa tietenkin) pyykkikopan varpailleni, mutta onneksi se ei osunut pikkuvarpaaseen! Se tästä nyt olisi vielä puuttunut, että varvas murtuu uudestaan, kun vihdoinkin siihen ei enää pahemmin satu. Vain joskus vihlaisee jos astun jotenkin huonosti, varsinkin pehmoisessa lumessa kävely ei ole hyvä juttu. Olis varmaan jäänyt tän illan haalaribileetki käymättä jos olisin taas onnistunut ton varpaani murskaamaan. Onneksi muille varpusille ei käynyt mitään pikku onnettomuudessa.

Kahvilla Kahvillassa

Minttukaakaot Kahvillassa


Tytöt tykkää käydä Kahvillan visassa ja eilen mä lähdin myös mukaan. Tänään on vapaapäivä koulusta, joten suukin olis vähän napsannut, mutta sen flunssasen olon vuoksi päädyin lähteen liikkeelle autolla ja hörpin kiltisti alkoholitonta kahvia. Oikeestaan mun kahvi oli chailatte espressolla, joka oli kyllä todella mausteista ja hyvää. Tykkään kahvillassa siitä, että kupit on oikeesti isoja eli hintansa väärtejä. Mun kahvi tais maksaa 3,2€, mikä on ihan sopuhinta mun mielestä! Harmi, että Kahvillan väki oli unohtanut, että oli Runebergin päivä, koska mun teki torttua mieli aivan törkeesti ja tekee oikeestaan edelleen, koska sielä ei sitä myyty ja olin liian laiska meneen kauppaan ostaan hilloa ja mantelia, jotta olisin voinut tehdä itse. Pitänee ostaa kaupan alesta joku valmistorttu lohdutukseksi,


Vapaudenpatsaspanta oli päässä koko päivän, mutta tässä se näkyy edes vähän


Kahvillan visaan otin kaverikseni mukaan Pingu -repun, jonka tytöt mulle viimevuonna osti! <3 se on kyllä ihana, pitää alkaa käyttään sitä enemmän. Visailun välissä ehdittiin mummoilemaan ja pelattiin taas 6nimmt -korttipeliäkin! Henna diilas meille noita myös Saksasta poikaystävänsä kautta ja sieltä onkin mulle tulossa 2kpl 6 nimmt ja 1 Ligretto. Mahtavaa, että saan noi pelit myös mökille, niin ei tarvi kuskailla omia edestakasin. Tää 6 nimmt voittaa melkein ligreton jos porukkaa on alle 4 tai ollaan jossain muualla kuin kotona. Esim kahvillassa on kivempi pelata peliä, jossa ei tee mieli kirota vähän väliä tai huutaa.

Visailussa ei olla koskaan oltu mitään parhaita, mutta nyt aijotaan osallistua kuukausikisaan, joka on tällä kertaa kai joku kahden kuukauden kisa. Pitänee alkaa katsomaan elokuvatrailereita ja muuta, että osattais jotain varmastikkin. Olen edelleen hyvin pettynyt viimeisestä kysymyksestä eilen, johon en tiennyt oikeeta vastausta. Syytän siitä Anniinaa, koska sen kanssa kävin Cape Townissa eikä se kertonut sen olevan Etelä-Afrikan hallinnollinen pääkaupunki! Minä tyhmänä arvailin Johannesburgia. Ai että ku harmittaa! Ens viikolla haluan tietää selkeästi vastauksen edes yhteen kysymykseen, kun en edes nyt muistanut kuka valmentaa leijonia tänä vuonna. Shame on me!


Huomenna saatte nähdä mun uuden hiusvärin!!! :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti