torstai 8. toukokuuta 2014

1. korjausyritys


Ostin Halpahallista ensihätään oranssinkeltaista tyveä parantamaan Biozellin colormaskin. Hintaa oli alle 8€. Multa kului noin puolipurkkia kun pistin ainetta kuiviin hiuksiin vain tyveen. Olisi varmaan tullut joku halpis hiusväri halvemmaksi, mutta en halunnut rasittaa hiuksiani näin pian värjäämisen jälkeen uudella värillä. 

Alkutilanne

Lopputulos (Miten hiukset voi olla jo likaiset, kun pesin ne illalla. Aamusuihkut kunniaan!)

Yritin ottaa kuvia mahdollisimman samalla valaistuksella, mutta ei se ihan onnistunut saman ikkunan ääressä ilta ja aamuavalossa. Kuitenkin tuloksena oli se, että väri hitusen muuttui tai ainakin vähän "soluttautui" tummempiin hiuksiini paremmin. Tyven oranssinkeltainen ei ole siis enää kai niin leveä kohta. Pidin väriä n. 20 min päässä, vaikka ohjeessa lukee ettei 5 min jälkeen väri tartu enää enempää. Toivoin kuitenkin hartaasti. Mä olen pettynyt tulokseen, koska jos olisin ostanut kalliimman KC colormaskin niin olen varma, että tulos olisi parempi. KC:n maskeja olen käyttänyt paljon ennenkin ja aina väri on ollut todella pigmenttinen varsinkin jos sen on laittanut suoraan kuivaan hiukseen.

Nyt varmaan kuitenkin voisin lopettaa tälläiset kikkailut ja pistää päähän oikeen värin, joka toivottavasti auttais. Ärsyttää. Tosin tästä saisi aika hyvän testin aikaiseksi jos kävisin ostamassa KC:n maskin vielä vertailukohteeksi, kun nyt niitä olen jo hehkuttanut. Saa nähdä joudunko pettymään, mutta luotto on kova! Onneksi en ole mitenkään herkkä hiusteni suhteen, ettei tule itku silmään jos tälläisiä mokia käy :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti