tiistai 20. toukokuuta 2014

Asua ja aamupalaa

Mekko, sukkahousut H&M, pitkähihainen Namibiasta, korkkarit DinSko, Hattu Oriflame, Laukku saatu Jaanalta <3

Mulla ei ole pahimmista hellekeleistä tietoakaan, kun olin eilenkin melkein koko päivän sisällä. Ulos lähdin kuitenkin, kun täytyi käydä koululla laittamassa oppari kirjoihin ja kansiin, että sen vois antaa myös opettajalle. Ihana työparini Anniina myös maksoi koko kansilystin. Onneksi meidän opettaja ei vaadi kalleimpia kansia, vaan sille saatiin tehdä halvimmat muovikannet. Oli muuten aika jänniä hetkiä, kun tota opparia täytyi kansiin laittaa. Ei jotenkin oltu henkisesti valmistauduttu, että koko homma tehdään itse ja jännitys oli suuri. Opettajan versiosta ei edes kauheen hyvä tullut, mutta pääasia on, että sivut pysyvät kansissa kiinni. Onneksi kirjaston edessä lämmityslaitteella oli ihan hyvät ohjeet kansien kiinnittämiseen. Lisäisin ohjeisiin vielä ettei kirjasta kannata pitää koko aikaa kiinni, niin kaikki sivut varmasti pääsevät valumaan liimapintaan kiinni. Anniinalla meinas sivut vähän lennellä, kun se ahkerana piti kirjaansa pystyssä koko lämmityksen ja jäähdytyksen ajan.

Mä halusin eilen pukea päälle lepardisukkikset ja niiden kaveriksi etsin mustaa. Kaapista löytyikin joskus hennesistä halvalla ostettu mekko, mutta se olikin aika lyhyt. Oon aika ilonen, että ymmärsin pukea alle myös shortsit niin vilautteluvaara pieneni huomattavasti. Pitkästä aikaa laitoin myös korot jalkaan, niitä pitäis taas alkaa käyttää useammin. Anniinan kommentti mun asusta oli, että sopisin mustat lesket -sarjaan. :D Hattu ja aurinkolasit varmaan kruunaa ton fiiliksen. Mun oli pakko saada uusi kesähattu, koska edellinen jäi rikkinäisenä Namibiaan. Nyt toivon tälle hattukaunokaiselle pitkää ikää.


Tänään tein itselleni herkkuaamupalan ja yllätyin itsekkin miten hyvää siitä tuli. Sekoitin turkkilaista jugurtttia, pakastimesta sulatettuja mansikoita ja vähän sokeria keskenään ja jättimäinen annos itsetehtyä mansikkajugurttia oli valmis! Oli kyllä niin hyvää, että tekis sitä mieli lisääkin, mutta värkkejä ei enää ole. Toi varmaan toimis myös ilman lisäsokeria, mutta mä kaipasin tänään makeeta. Ens kerralla voisin koittaa pakastemustikalla.

Nyt äiti tuli meille, täytyy kuulemma alkaa ikkunanpesuhommiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti