lauantai 10. toukokuuta 2014

Mansikoita, pingviinejä ja geeliä

En voinut viikolla vastustaa espanjalaisia mansikoita, joita oli S-kaupassa alessa. Yksi huonokin joukosta löytyi, eikä maku tietenkään ollut yhtä hyvä kuin kotimaisissa, mutta olihan ne nyt silti hyviä! Mä oon enemmän vadelma- kuin mansikka ihminen, mutta joskus tulee näemmä mansikan himokin.


Kotona ollessaan sitä ei oikeen mieti mitä päälleen laittaa. Mulla oli hyvin epätyylikkäät vaatteet päällä, kun Ninni tuli käymään teellä, enkä muutenkaan ollut jaksanut edes keittiönpöytää sekalaisista tavaroista siivota. Pöydällä siis paistettuja kananmunia, rusinoita, teejutskat, mansikat ja kaiken lisäksi vaaleanpunainen jatkojohto. Minkähän takia kaikenlaiset asiat aina kerääntyvät pöydille eivätkä mene omille paikoilleen?

Ninni nappas musta junttikuvankin teehetken lomassa. olin heittänyt lämmikkeekseni pingviiniyöpaidan normivaatteiden päälle. Tosin nekää vaatteet ei niin normit ollu, kun vaihdoin ahdistavan kiristävän mekon lempimekkooni, mikä ei sopinut ollenkaan mun sukkahousuihin ja villasukkiin ja onnellisena hengailin niissä kuteissa tajuamatta miten tyhmältä näytin ennen kuin tuli vieraita. Lasken vielä sen piikkiin, että oon ollut kipeenä. :D

Juntin Alisan teehetki. Tervetuloa vaan ystäväiseni kylään!

Eilen pistin uudet geelit kynsiini. Kynnet alko taas oleen niin heikot ja liuskottuvat, että oli melkeimpä pakko. Nyt viikonloppuna oon hommissa partiokisoissa ja ensi viikon kokonaisuudessaan aijon hengailla mökillä ja hommailla vähän asuntovaunun laittamista eteenpäin niin ei mun omat kynnet olisi sitä kestäneet. Nyt pitää vain toivoo, että geeli kestää homeenpoistoaineen ja muun. Pitää yrittää opetella käyttämään työhanskoja!


Josko siis rivien välistä pystyin kertomaan niin ensi viikon on blogi lomalla, kun minä mökkeilen. Äidin tabletilla en ainakaan aijo mitään postauksia enää tehdä, koska se oli niin ärsyttävää! Ensi viikolle tilaisin myös kauniin ilman, jotta saatais jotain muutakin kuin laiskottelua, kirjan lukemista ja saunomista aikaiseksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti