keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Viimeviikon kauneimmat maisemat

Oon katsellut auringonlaskua monellapuolella maapallolla, mutta missään ei mun mielestä ole ollut vielä niin kaunista kuin joskus meidän mökillä on. Tuli viimeviikolla vähän innostuttua nättien auringonlaskujen kanssa ja otin varmaan sata kuvaa tai enemmänkin. Yritin ottaa itelleni tietokoneeseen uutta taustakuvaa, mutta nyt kuvia on niin paljon etten osaa valita. En osannut valita tännekkään vaan paria kuvaa vaan niitä tuli valittua yli 20. Hups. Mulle voi antaa ehdotuksia, mikä noista olis paras taustakuvaksi!






















Tää kuva on otettu sisältä ja sen pilaa tyhmä rullaverhon naru, jota en huomannut aikaisemmin.


Viimeseen oli pakko lisätä oma mökkipärstäkin. Sen kuvan otti äiti ja muut olen itse ottanut. Näitä kuviahan ei ole muokattu muuten kuin suoristamalla horisontin jos kuvauskäsi ei ole ollut ihan vakaa. Aika mahtavat värit oli noin luonnostaan!

2 kommenttia:

  1. Mun "suosikkeja" (ei tässä niitä varmaan kysytty) on tuo neljänneksi ylimmäinen. Ja muutkin noista järvenpinta-kuvista.

    Laura

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toki oman mielipiteensäkki saa kertoa! :D mäki oon miettinyt tota neljänneksi ylimmäistä taustakuvaksi, nyt sen pisteet nousi ennestään :)

      Poista