lauantai 16. kesäkuuta 2012

Citysorsa



Kummallinen otsikko johtuu ensimmäisen kuvan taustalla kirmaavista otuksista. Oikeen hienosti taas esitin turistia ja kävin nappaamassa asukuvat sorsapuistossa. Näin Seppälässä yks päivä todella kivan näköisen pitsiselkäisen topin, mutta en ostanut sitä rahapulassani ja mun mielestä 16€ hinta oli kuitenkin liian suolainen pelkästä topista. Mulla kävi kuitenkin tuuri muutaman päivän päästä.

Toppi Seppälä, Shortsit GT, Minihame ja laukku H&M

Äiti oli myös käynyt shoppailemassa Valkeakosken Seppälässä ja sielä tuo samainen keltainen yksilö oli ollut puoleenhintaan ja äiti oli myös tykästynyt siihen. Sielä vain oli enää jäljellä L kokoa, joka olikin sitten kotona sovittaessa äidille iso, joten mä sain uuden kesätopin! Joskus siitäkin on hyötyä, että on äitiä suurempi! Alaosavalinta oli kuitenkin mulle jostain syystä nyt todella vaikeeta enkä ole tyytyväinen pyöräilyshortsien ja mustan minihameen yhdistelmälle. Hyvä kuin hametta ei edes erota kuvasta! Varmaan täytyy vaihtaa jo töihin tohon mustat farkut tai jotain...


Topista oli pakko kuvata myös selkä, koska se on siinä kauneinta. En olekkaan aikaisemmin omistanut mitään pitsiselkäisiä toppeja, joten tämä on ihan kiva ja pirteen värinen lisä vaatekaappiin. Olen myös tullut siihen lopputulokseen, että mulle sopii kirkkaan keltainen väri, mutta vaaleankeltaisessa näytän ihan kipeeltä. Töissä kun vertailee keltaisen eri sävyjä ihmisille niin itse olen selkeästi sitä punaiseen menevän keltaisen porukkaa ja voin jättää ne vihreään siftaavat muille.

Rusetti läpsyt Nelly.com

Arskat Puolasta, Sweetheart kaulakoru Pariisista, Panta Lindex

Ostin alunperin mun violettisankaiset silmälasit sen vuoksi, että ne sopivat täydellisesti aurinkolasien alle. Mua ärsyttää, kun en viitsi käyttää piilolinssejä ja kuitenkin haluan käyttää aurinkolaseja. Noi lasit ei kuitenkaan ihan hirveesti erotu tuolta alta ja mua joka kerta vähän naurattaa, kun otan arskat pois silmiltä kauppaan tai muualle sisään mennessä kun ihmiset katsovat kummastuneena arskojen alta paljastuneita silmälaseja.


Pakko jakaa myös mun eilen tekemäni herkkuruoka! Rahkajogurtti nyt ei kuulu siihen, mutta se demonstroi varmaan sitä, että olen alkanut syömään paljon rahkaa tai viiliä. Tietenkin vähärasvaisina versioina. Mutta siihen ruokaan! Miten ylihelppoa onkaan valmistaa tosi hyvää ja suhteellisen terveellistäkin sapuskaa. Ostin pippurimarinoitua broilerin fileesuikaileta, täysijyvänuudelia kanan makuisena ja purkin pilkottuja ananaksia. Siitä vaan sörsselit sekaisin maustepusseineen ja valmiina on ihanan mausteinen, jopa vähän chilinen ruoka. Nam <3

(nuudeleita ei muuten tarvitse keittää erikseen, kun kanat on paistanut niin heittää pannulle pikkasen vettä, ananakset ja nuudelit niin nekin valmistuvat sielä seassa oikein mukavasti)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti