tiistai 19. kesäkuuta 2012

Kriisejä





Elektroniikka ei ole mun kaverini tänään. Onneksi sentään tietokone toimii. Tiputin tossa muutama päivä sitten kamerani ja siitä irtosi pieni klipsi, joka pitää akkua paikallaan. Mun onnekseni kameran ostosta oli kulunut tällöin vuosi ja viikko, jonka vuoksi takuu ei ole enää voimassa. Huoh... No, ensin sain sen klipsin jotenkin työnnettyä takaisin, mutta eilen en enää saanutkaan (saakelin nakkisormi!!!). Silti mun testikäytössä se toimi ihan hyvin ilman sitäkin, mutta tänään se ei sitten enää suostunut aukeamaan. Toivon hartaasti, että syynä olisi vain se, että kamera on mennyt päälle laukussa ja akku olisi loppunut. Nyt ei olisi varaa uuden pokkarin ostoon.

Toinen asia mikä ei toimi on mun kännykän sähköposti! Oon saanut ennenkin tapella sen kanssa, kun se vastaanottaa kyllä viestit, muttei suostu lähettämään mitään. En siis saa tänään minkäänlaista kuvaa mun tämän päiväisestä pärstästä ladattua nettiin, mutta ehkä se on vain hyväkin niin. Tein meinaan niin nostalgisen kampauksen ettei rajaa:


Tossa ylemmässä Alisa 15-v ja mädäntynyt päänahka kuvassa voi nähdä osviittaa mun tän päiväsestä lookista, tosin ilman otsatukkaa. Enkä kyllä tehnyt noita hiussykeröitä noin sivulle kuin teininä, joten edestä katsoen ei välttämättä edes huomaisi mun väkertämiä palluroita. 

Koitan saada tänään kamerani toimimaan jos vaikka sitten huomenna saisin jonkinlaisen kuvankin ladattua, koska haluaisin esitellä hamettani, jota en ole käyttänyt aikaisemmin kuin kerran ja josta on muutenkin ollut aikaisemmin tässä blogissa ehkä maailmankaikkeuden epätarkin ja huonoin kuva. edelleen Huoh....



No, kuten sanottu niin tietokone ei ainakaan ole vielä pettänyt mua niin voisin raottaa mun heinäkuun alun suunnitelmia. Silloin otetaan vähän otetta irti arjesta ja lähden kaverini kanssa kierämään eurooppaa autolla. Ylemmästä kuvasta voi nähdä meidän suunnittelemaa reittiä, tosin se ei varmasti kulje ihan tuon viivan mukaan, mutta ainakin selviää muutamia kaupunkeja, jossa aijotaan poiketa. Hauska käydä tutustumassa myös mun ensi kevään "kotikaupunkiin" Kaunasiin, jonne lähden tammikuussa vaihtoon.

Suunnitelmissa on vielä kyllä aukkoja, koska meidän autovastaava ei ole hankkinut autoa (kyllä sen pitäisi vielä ennen juhannusta) eikä matkakassakaan ole täysin kasassa. Laskeskelin, että bensoihin voisi kulua karkeasti arvioituna joku 500€ ja lautta/siltamaksut vie pussista jonku rapiat 200 per pää. Meidät on myös kutsuttu Hollannissa mun yhden kaverin tupareihin, katsotaan ehditäänkö sinne oikeana päivänä vai joudutaanko skippaamaan. Mielenkiintoinen reissu tulossa!

Heinäkuun ensimmäisen kahdenviikon aikana (mun ainut loma) postaustahti täällä siis vähenee huomattavasti, kun me pällistellään jossain eksyksissä, mutta käyn tietenkin matkalta muutamat heipat heittämässä ja teen jälkikäteen kunnon matkapostauksen/monta. Ahdistavaa kun toi heinäkuu tulee ihan sairaan nopeesti. Musta tuntuu ettei tää kesä ole vielä edes alkanut kunnolla ja kohta se jo loppuukin... Suomen kesä on liian lyhyt. Onneksi syksyksikin on mietittynä pari ulkomaan reissua!

Olikohan tässä postauksessa mitään järkeä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti