perjantai 1. kesäkuuta 2012

oho, hups



Mikä siinä on, kun näkee kivoja juttuja niin ne on pakko saada? Mulla on ainakin ihan hirvee harakka tyyli kaikkea kohtaan. Tosin en varasta, joten olen kiltti harakka. Tänä aamuna rakastuin Lindexin nettisivuilla olleeseen sulkapantaan, vaikka mulla on jo yksi sellainen! Nyt kuitenkin kun oon hieman vertaillu näiden sulkajuttujen hintoja niin esim. Lindexillä ja Seppälässä ne ovat melkein puolta halvempia kuin vaikka Glitterissä. 

Sulkapanta Lindex 9,95€

Oli sitten pakko käydä tänään töitä ennen ostamassa se panta Lindexiltä ja olihan se ihana. Sitä paitsi mun edellisessä pannassa on vain mustia sulkia ja musta panta osuus niin onhan tää nyt aivan erilainen. Eksyin sitten töiden jälkeenkin shoppailemaan, kun Ninni soitti tarvitsevansa mekkoa. No, mekkoa ei löytynyt, mutta muuta pientä kivaa tarttui matkaan.

Sitruunankeltainen meikkilaukku/ clutch H&M 6,95€
Ajattelin käyttää tätä isomman laukun sisällä, jotten kulkisi koko kesää sama veska kainalossa

Pyöräilyshortsit GT 7,95€
Täyttä rakkautta ensi silmäyksellä, tosin kuva vääristää nää värit. Nää on kirkkaan oranssit!


Sain tänään jotain ilmaisenakin! Ninni oli ostanut vääränlaisen kalenterin ja se antoi sen sitten mulle. Mä käytän kesäisin vain kännykän kalenteria (huono tapa, mutta pakko päästä eroon noista vihoista välillä) ja annoin sitten omani, joka on voimassa syksyyn asti Ninnille, kun se tarvi sitä työvuorojen merkkaamiseen. Sain sitten vastineeksi täysin uuden ja täydellisen kalenterin, että ei muuta kuin kiitoksia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti