keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Make-up model



Unohdin kokonaan eilen jakaa YleX:n uuden kesäkumibiisin. Mä en ite tykkää tosta. Ise asiassa toi biisi ei ärsytä niinkään, mutta se ärsyttää ettei noilla oikeen ole mitään muita biisejä ja muutenkin näistä tulee jotain Nylon Beat fiboja...

Biisin lisäksi itse päivän asiaan:

Pari viikkoa sitten pääsin Hennan koululle sen käsittelyyn ja nyt sain Hennalta kuvat siitä. Mun kasvoille päätettiin loihtia sininen aika vahva trendimeikki. Harmittaa etten tajunnut ottaa kuvaa siitä kuvasta, jonka mukaan meikki tehtiin... Olisi pitänyt myös tajuta sommistautua vaikkapa mustiin vaatteisiin, jonka kanssa sopii millainen meikki vain, koska mun khakinvihreissä housuissä ja perhos t-paidassa kaupungilla kävellessä sain kummastuneita katseita trendimeikin kanssa.




Meikkiin siis käytettiin sinistä ripsiväriä, sinistä luomiväriä ja sinistä kajalia vaikkakin sen kanssa oli niin opettajalla kuin oppilaalla hiukan ongelmia, koska se kuivui todella nopeasti.. Aika sininen silmämeikki siis! Mun omat aika siniset silmät näyttääkin tätä meikkiä vasten aivan harmailta. Oon aika tyytyväinen ettei Henna värjännyt mun kulmakarvoja ihan hirveen tummiksi etten näytä meikatulta  Mr.Beanilta. 


Tämän vuoden trendit ovatkin sitten sitä, että huuli- ja silmämeikki saa olla rajua yhdessä. Yleensähän puhutaan ettei saisi meikata vahvaa meikkiä silmiin jos on oikein kunnon punaa huulissa ja tätä mä ainakin olen noudattanut orjallisesti. Tämän hetken trendeissä juurikin täytyy tehdä molemmista vahvat. Tykkäsin myös ton huulipunan sävystä tosi paljon, vaikken olekkaan tottunut näkemään itselläni rajauksia.


Harmittaa myös hiukan sillä, mun piti päästä myös mustavalko kuvausmeikkiin viimeviikolla, mutta se peruuntui. 


Mitä olette mieltä tästä meikkitrendistä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti