torstai 7. kesäkuuta 2012

Mitä sielä salkussa on?



Mun kuuntelemat musiikkityylit on kyllä aika laidasta laitaan temmattuja, sillä eilen jammailtiin Jukka Pojan tahtiin ja tänään mennäänkin vähän rankemmissa merkeissä, mutta siitä lisää myöhemmin tänään. Eilen läheteltiin Miamissa Mariannen kanssa vispipuuron värisiä suukkoja lavaa kohti heiluen tahdissa mukana. Marianne lauloi keikan aikana varmaan enemmän kun herra itse, joten multa ei ainakaan jääneet sanat kuulematta. 


Marianne toi meille töistään ison kasan poppareita, joita sitten saatiin dippailla porkkanoiden kera mun lemppariin, eli Americana -dippiin. Mä olen muutenkin aivan hullu noiden dippikastikkeiden kanssa, koska jos oon syömäs niin purkkiin ei saa jäädä yhtään pisaraakaan vaan se suurinpiirtein nuollaan tyhjäksi. Toivottavasti jollain muullakin on sama ongelma mun kanssa...


Marianne tarjosi myös pari alottelujuomaa, jotka oli jääneet juomatta viikonlopun hyvän boolitarjonnan vuoksi. Voivottelin tietenkin, että juomat eivät olleet lightia, mutta baarin puolelle päästyä siirryinkin light versioon. Luin muuten myös eilen jostain, että aspartaamia saisi juoda n.60kg painava ihminen 4 litraa päivässä. Tollasesta määrästä ei pitäisi olla mitään haittavaikutuksia, koska aspartaami hajoaa kehosta eikä keräänny sinne. Jei!. Mä edelleen jatkan siis mieluummin light limppareiden parissa kuin joisin niitä sokeripommeija, koska "aspartaami ei ole hyvästä".

Mekko Australia, Shortsit GT, Bolero Leimuska, Sulkapinni itse tehty, Laukku ADAX
Parempaa asukuvaa sielä ei pystytty saamaan aikaiseksi, kun unohdettiin ottaa sellanen ennen baariin sisään menoa. Mun shortsit selkeesti yrittää sulautua mun ihon väriin pitsireunuksen kohdalta ja muuten ne hohtaakin kivasti ton salaman ansiosta läpi menosta, joka on muuten ylilyhyt ja oven edessä tapahtuikin kiva Marilyn -efekti, kun sisään tuuli sen verran. Onneksi siis laitoin shortsit tonne alle!


Oon muuten yllättävän tyytyväinen munpokkarin keikoilla otettuihin kuviin. Eihän ne nyt aivan täydellisiä ole, mutta jos laulaja on edes hetken paikallaan niin saan tosi kivoja kuvia ja muistan edelleen sen kauniin LMFAO:n keikalla nappaamani keikkakuvan, jota parempaa en varmasti olisi saanut järkkärilläkään!

Mutta palaillaan tossa vähän päivemmällä leijumaan hieman raskaammissa tunnelmissa... olispa jo ilta!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti