maanantai 2. heinäkuuta 2012

Hakusana: Peppuvako, Haettu: 5krt/kk



Eipä sitten lähdettykään, kun auto hajosi ennen Hyvinkäätä ja siihen jäi meidän matka. Nyt voin sanoa, että voi PEPPUVAKO! Täytyy varmaan suorittaa varasuunnitelma ja ostaa pariksi viikoksi muonaa ja mennä mökille piiloon häpeemään. Eilen kotiin pääsyn jälkeen koitin piristää itseäni uudella profiilikuvalla, mutta eihän niistä kuvistakaan mitään tullut kun harmitus paistoi tekohymynä kasvoilta. No, jos toi autovastaava saa sen laturinhihnan vaihdettua tässä pian nii kyllä me varmaan päästään vielä oikeesti heittään joku reissu. Tosin sitten ei jää aikaa oleskella paikoissa niin kauaa kun meinattiin...


Eilinen päivä kului aika hitaasti matkaa odotellessa. Heräsin aamullakin jo ennen ysiä, enkä halunnut enää jatkaa edelleen jatkuvia zombi uniani, joten nousin ylös ja koiti keksiä tekemistä. Onneksi Jussi pelasti mut hetkeksi, kun kävin sen kanssa syömässä Laukontorilla mustat makkarat. En kuitenkaan kuvannut sitä, kun ajattelin etten ehtisi siitä tänne päivitellä... Päivää oli kuitenkin paljon jäljellä, joten Colour Me:n innoittamana päädyin lakkailemaan kynsiäni vähän erilaiseksi kuin yleensä.




Tiikerinraita jäi multa pelkäksi yritykseksi, mutta kai noi kauempaa ihan hyviltä näyttää! Ostin joskus ausseista mustan koristelulakan, enkä oo oikeen koskaan käyttänyt sitä ja nyt sain huomata sen kuivuvan todella nopeasti, joten purkin suuhun meinasi tulla jähmyttynyttä lakkaa mun taiteillessa. Kai tollasilla kynsillä nyt muutaman päivän lomailee.


Mulla oli oikeesti eilen todella tylsää kotona, joten päätin ilahduttaa itseäni tekemällä ajoitetun postauksen. Me ollaan oikeasti reissaamassa at Europe ja mä tyhmä koitan vaan huijata mun vähäisiä lukijoita ja testata niiden sietokykyä ja, että kuinka moni oikeesti lukee näitä mun tekstejä eikä skippaa juttuja vaan kuvien perusteella. Eilen siis superhyvillä fiiliksillä reissua odottaessa. Harmi vaan et päästään lähteen niin myöhään, mutta mun matkaseura ei olisi aiemmin ehtinytkään, kun yhden aikaan ei ollut edes auton lasien tummennusta aloitettunakaan ja puoli 4 tuli infoa ettei tummennuksia tule, koska niihin meni hermot.  Hihii... Niin tyypillistä! (toivottavasti en nyt kironnut itseäni ja meidän reissua tälläsellä postauksella)


Olen tyhmä ja tylsyyksissäni käväsin Laukontorilta kotiin palatessani Hennesillä. Aikusten osastolla ei olisi ollut oikeen mitään muuta kuin mun himoitsemat leopardikengät 10€, mutta niitä oli vaan yhtä koko liian pieniä ja mun varpaat tuli rumasti niistä ulos, joten en ostanut. (nettikaupas vähä kalliimmat ja oikeeta kokoo!!! EN OSTA!) Päädyin kuitenkin katsomaan myös lastenosaston tarjonnan ja sieltä tuli vastaan aika söpö 170cm mekko 7€:lla. Pakkohan tuota oli testata ja se yllätyksekseni mahtui mun päälle. Hihat pikkasen ehkä ahdistaa, mutta toi trikoo kuitenkin venyy aika kivasti. Vyötärön kohdalle kuuluva kuminauha tulee mulla suoraan rintojen alle, joten mekko on vähän turhan lyhyt, mutta menee varmasti shortsien seurana oikein hyvin! Päädyin myös siihen, että jos aijon mennä reissulla baariin niin tarvitsen jonkun helposti matkassa mukana kulkevan rypistymättömän mekon. Olishan sellanen kaapista tai reissulta kaupoista löytynyt, mutta eikai niitä voi olla liikaa? Tätä 14+ -vuotiaalle tarkoitettua mekkoahan voi käyttää sitten myöhemmin vaikka tunikana...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti