perjantai 13. tammikuuta 2012

Mistä on perjantai 13. päivä tehty?


James Blunt - Goodbye My Lover

Olen todella onnellinen ettei mulle ole tullut mitään pahempaa ikäkriisiä, vaikka Australiassa mun ikä olisikin jo kasvanut ja oon saanut Facebookkiin synttärionnitteluita. Kuitenkin tämän illan aijon pysyä kotona uudet äidin synttärilahjaksi kutomat villasukat jalassa ja peittojen välistä katsoa jonkun romanttisen komedian.


Ja mikä parasta yksinäisiin koti-iltoihin kuuluu tietenkin tämä K18 puoli, eli skumppa tällä kerralla tarjoiltuna tölkistä, jota ehostan äidin antamalla Runebergin tortulla <3 


Muutenkin päivä on ollut kauheasta lumipyrystä ja huonosta ajokelistä huolimatta todella hyvä. Oon kokenut ehkä hauskimmat 3 ruotsintuntia putkeen ikinä ja päässyt läpi matikan kokeesta. Oikeesti meillä on aivan super opettaja, koska se oli jo kaks tuntia kokeen päättymisen jälkeen tarkistanut kaikkien kokeet ja antanut arvosanat! Tollasia lisää kiitos.

Mutta nyt siirryn Nordic-tv:n puoleen etsiskeleen minkälainen romantiikka mun illan kruunaisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti