lauantai 28. tammikuuta 2012

One piece of heaven, please.


Five Finger Death Punch - Under And Over It

Jutunaiheet on aika vähissä tällä hetkellä, kun stressaan vaan muutosta, joka tapahtuukin jo huomenna ja alotin pakkaamisen vasta tänään. Oon alkanut kantaan koulussa kameraa mukana niin tytöt on joutuneet ottamaan musta kuvia tänne esiteltäväksi, tosin ne sanoo että olen hullu kun hypin ulkona pakkasessa ilman takkia, mutta eihän noin pienessä ajassa ehdi kauheen kylmäkään tulla.

Aika perus koulukuteilla taas mennään eli päällä Ginan raitapaita, Very Nice farkut, UGGit, Puolan huivi, Ninnin pipo, Icepeakin takki ja Seppälän koululaukku, joka painaa aina vähintään tonnin. Koruja ei sitten oikeestaan ollutkaan kuin noi kädessä aina killuvat nomination ja nimilaatta.


Perjantaina koitin ryhdistäytyä ja näyttää edes vähän ihmiseltä siinä kuitenkaan onnistumatta. Mun yritykseen alkuviikon pulsuiluun verrattuna oli lisätty vain ripsiväri ja puuteri. En ymmärrä mun hiuksia kun ne on näyttänyt joka päivä aivan likaisilta, vaikka oon aina iltaisin pessyt ne. Asiaan saattaa vaikuttaa hyvinkin se ettei mulla ole ollut fööniä saatika hiusharjaa käytössä, joten mun luonnonkiharatkin on päässyt valloilleen, onneksi en ole ainut joka kulkee koulussa useimmat päivät pipo päässä!


Tää toinen kuva oli pakko lisätä kun se oli Mariannen mielestä sellanen pissat tulee housuun -kuva. Oon niin ilonen, että aletaan pikkuhiljaa taas saamaan aurinkookin näkyviin nii kuviakin on kivempi ottaakkin, vaikka ne näyttäiskin tolta.


Pekka Jalava stand up - Lauri Tähkä

Tällä viikolla tapahtui myös niin, että Suomen komediataivas sai yhden uuden jäsenen, kun Pekka Jalava läksi  parempiin maisemiin. Hänen muistoaan kunnioittaen haluan suoda naurut tännekkin ton ylemmän videon yhteydessä ja eilen kävin itsekkin pitkästä aikaa Yo-teatterilla kuuntelemassa naurattajia, joina toimivat:


MC Tommi Tuominen
Ali Jahangiri
Henry Lehto
Ville Heinonen
Veli-Matti Puumala
Toni Jyvälä
HL Jukka Lindström



Kyllä sielä taas hyvät naurut sai. Pitäisi käydä useemminkin katsomassa koomikoita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti