keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Prinsess or Drama Queen?


Beyoncé - Party ft. J. Cole

No ne synttäribileet, joidenka kuvien katselemisessa mulla menee ikä ja terveys, mutta tässäpä muutama...

En koskaan silitä vaatteitani, mutta synttäripäivän alotin silittämällä mekon. Aika extremeä jopa multa.


Kun pääsin töistä, niin äiti odotti jo mun luona Suloisen itsetehdyn hellokitty jutuin koristellun kakun kanssa <3


Muitakin lahjoja sain ja ne oli oiken hyvin käärittyjäkin. Arvaamattomuutta ja nestepitoisuutta riitti. Kiitos!


Sain myös lempikukkiani; tulppaaneja ja siinä vähän kuvaa meidän tarjoilupöydästä, joka oli aika tyhjä...


Jouduin odottaan kakun leikkaamista ikuisuuden, kun halusin et lähes kaikki olis paikalla silloin. Sain laulunkin!


Porukkaa tuli enemmän kuin uskoinkaan ja fiilis oli hyvä. Ihanaa kun ihmiset sosialisoituu toistensa kanssa, vaikka kaikki ei entuudestaan tuntenutkaan!


Myös lähes koko Dream team saapui paikalle ja Pinjan kanssa päästiin niiden kanssa kuvaankin. Melkein sukua julkkikselle tai jotain?


Illan vaikein osuus oli selkeästi lahjaksi saadun skumppapullon avaaminen. Mä en sitä sitten auki saanutkaan.


Ja kuten voi huomata niin aika MONI sitä yritti auki. Lopulta korkkikin katkesi ja avaaminen vaatikin sitten voimakeinoja.


Osa kavereista ei ottanut kuppia ja lähti ajoissa. Mun kuvissa on piilomainonta kielletty(not) siksi peitän pipoa.


Illasta tuli kuitenkin aivan onnistunut ja osa porukasta lähtikin baariin ja osa siirtyi mun 23-neliöön jatkamaan.


Näiden kuvien perusteella olen saattanut olla Prinsessa, mutta todellisuudessa prinsessoista kuoriutuu myöhään yöllä todellisia Drama Queenejä, jos heidän antaa ottaa liikaa Hannibalia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti