maanantai 9. tammikuuta 2012

Viime shoppingit


Adele - Someone Like You

En sitten pystynyt lopettaan sitä shoppailua kun kerran alotin ja kun Jaana soitti mulle ja kysyi mua mukaan katsomaan aleja niin lähdin. Lomailu ei ole oikeen tehty mua varten ja tarvitsen tekemistä, kun ilman seuraa vaan makaan kotona masentumassa ja katsomassa kakkosluokan leffoja.

Torstaina me kuitenkin kierrettiin Tampereen kauppoja, vaikka kävin keskiviikkonakin hakemasta Ginasta sen kellokaulakorun, joka jäi aikaisemmin kalvamaan mun mieltä ja samalla tuli ostettua halvalla uusi mekkokin synttärimekoksi, mutta siitä pistän kuvaa vasta sitten synttäreiden jälkeen


Lisäksi löysin Ginasta pinkin ristisormuksenkin ja koska pinkki on päivän sana oon kuvannut kaikki kuvatkin pinkillä alustalla, eli mun jumpinin päällä. Ginasta lähti viimehetkellä myös vitosella mukaan musta toppi, jossa on paljetteja olalla ja etutaskussa. Se odottaa jo pesua viime viikonlopun yllätys Tiki reissun jälkeen, mutta eipä tuossa perustopissa kauheesti esittelemistä edes oliskaan. Haalareiden kaveriksi on vaan aina aika vaikee löytää mitään niin siihen tarkotukseen sen hankin.


En oikeestaan koskaan osta JC:stä mitään, mutta mentiin silti katsomaan korutarjonta. Osta 3 maksa 2 tarjouksella lähti Jaanalle ja mulle samanlaiset pannat ja Jaanalle vielä yks sormuskin. Harmittaa kyllä aika paljon ton torstain shoppailureissut, kun ostin myös Glitteristä sormuksia, mutta toisen niistä ehdin hukkaamaan jo saman päivän aikana ja toinen hajosi illalla baarissa. Toi 75% alennus Glitterissä kyllä houkutteli todella paljon, mutta vähän harmittaa oma huolimattomuuteni. Koitan vielä viilata tota rikkunutta kahden sormen sormusta jos siitä saisi käyttökelpoisen.


Hennesissäkin poikettiin ja mukaan lähti 3€ kukkapanta ja 5€ sulka päähän heilumaan. Olen kyllä todella pettynyt tän kerran hennesin aleihin, koska mulle teettää tuskaa löytää sieltä edes yhtään korua. Jaanakaan ei oikeen hennesin aleille syttynyt.


Viimesimpänä Lindexin putkihuivi. Toikin oli jonkin tasoisessa osta 2 maksa 1 alessa ja niinhän siinä kävi, että Jaanan kanssa kummatki löydettiin huivit ja käytettiin kimpassa toi tarjous. hintaa huiville tuli joku 9€. Toi shoppailupäivä oli kyllä draamaa ja monia turhiakin askelia täynnä, mutta josko siitä sitten huomenna enemmän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti