torstai 24. toukokuuta 2012

Kesäkynnet



Tuli eilen aivan pakottava tarve vaihtaa punaisten kynsien väriä kesäisämmäksi. En sitten tiedä miten ihmeessä päädyin nyt kyseisiin kynsiin, mutta en voinut lakata niitä kokonaankaan tolla mun Seppästä ostettua "reivi" kynsilakalla, koska se on vähän liian äreetä niin levitin ensin muihin kynsiin tasaisen harmaan lakan alle ja sitten harmaan kimallelakan päälle. Mun mielestä niistä tuli aika kivat, harmi vain ettei ne kestä päällyslakasta huolimatta, kun töissä käsittelee vaatteita niin mun kynnet kärsii siitä todella paljon ja katkeilee lakkaamatta.


Mun mielestä varpaat on ällöt. Sen vuoksi varpaankynsissä on pakko aina olla kynsilakkaa. Tällä kertaa niihin tuli Rimmelin fruities kynsilakkaa, joka myös tuoksuu, mutta varpaissa tätäkään extra efektiä ei tietenkään huomaa. Halusin samaa tyyliä, mutten kuitenkaan samanlaisia kynsiä varpaisiin ja sormiin joten käytin taas "reivi" lakalla. Tän jälkeen varvas näytti ihan kuolleelta ja mun oli pakko lisätä päälle vähän glitteriä.


Töissä kävellessäni koko päivän mun isovarpaankynsi kori kadun kohtalon ja niistä oli hankautunu kynsilakat oikeestaan kokonaan pois. Noh, onneksi sitä voi aina lisätä. Toivotaan, ettei tämän päivän kengillä olisi samanlaista hankaavaa vaikutusta. Tosin mulla on vapaapäivä ja aijon kulkea vain kesäisesti läpsyillä. (miksi olen hereillä vapaapäivänä ennen kasia???)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti