lauantai 19. toukokuuta 2012

Mainoksen uhri



Ootte varmaan muutkin nähneet ton mainoksen telkkarissa ja ajatellut ettei voi toimia



Mä kuitenkin ainaisten huonojen hiuspäivien myötä halusin kokeilla. Sopivasti multa oli shampoo loppu ja uutuutena kotiin pääsi Pure Volume


Yritin etsiä purkista käyttö-ohjeita, mutta turhaan. Siinä vain lukee, että tuote aktivoituu lämmöstä ja aloin miettimään saisiko kyseistä tuotetta sitten käyttää kuumassa suihkussa. En kuitenkaan alkanut testaileen miltä tuntuisi jäätyä, joten kuuma sai kelvata ja vaahdotin pääni kaksi kertaa. Tuote tuoksuu hyvälle, niin kuin Garnier yleensäkkin ja tulee todella helposti ulos purkista. Ensimmäisellä vaahdotuksella töräytin heti liikaa shampoota käteeni. Mulla ei ole kyseisen tuotteen omaa hoitoainetta, niin en käyttänyt sitten mitään ettei vaikutus huonontuisi.

Sitten suihkun raikkaisiin kuvauksiin:



Föönäsin hiukset alaspäin, koska tiedän saavani siitä vähän kohotetun lookin ja tyvihän kohosikin ihan kivasti. En tosin näe siinä mitään eroa ilman tota shampoota alaspäin kuivattuihin hiuksiin. Usko tuotteeseen oli kuitenkin säilytettävä ja koska se lupasi 48 tunnin kohotuksen ajattelin testata kohotusta yön yli.



Huijasin taas vähän, mutta pidän hiukset aika usein pikkumyy nutturalla yöt. tällä kerralla vain en tehnyt nutturasta kireää, ettei tyven kohotus huonontuisi.


Heti hiukset avattua mun hiusten kuvajainen näytti edelleen kohotetulta, tosin olin nutturan vuoksi saanut myös laineet. Tunnin hereilläolon ja hiusten sukimisen jälkeen tyvi ei tosin ole enää yhtään noin koholla (onneksi). Ehkä mun hiukset ovat vain liian paksut kyseiselle tuotteelle, koska purkissakin lukee "hennoille hiuksille". Omiani en todellakaan voi kuvailla hennoiksi vaan hyvinkin raskaiksi, joten suosittelisin jotain perus suomalaisen hiuslaadun eli hiirulaishiusten omaavaa testaamaan saako tuolla oikeesti kohotusta. Mun hiukset kun tottelevat muutenkin nutturalla oloa ja fööniä ja jäävät ilman lakkaa lähes sinne minne haluan. Oliskohan huonot hiuspäivät ohi jos vain jaksaisin jokapäivä harjata hiukset ja ehkä joskus laittaa niitä enemmänkin...


Sitten vielä perään päivän peilikuva-asu, josta melkein mikään ei ole alunperin mun omaa. Eli äidiltä saatu harsopaita, Jaanalta saatu sininen toppi ja no, noi perusfarkut joita oon käyttänyt jo liian kauan, koska ne alkaa jo lörpsähtäänkin. Oon jo pitkään käyttänyt myös samaa violetinpinkkiä sävyä kynsissä, koska se sopii mun mielestä kivasti mun laseihin. Vois viikonlopun jälkeen alkaa vaihtaan jo laseja ja kynsilakan väriäkin.

Tänään illalla (suomen pelin jälkeen) lähden Kihniöön. Tiedossa on ehkä kaverin luona saunaa ja paljua...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti