torstai 31. toukokuuta 2012

Print



Toi yllä oleva biisi on soinut mun päässä jo pari-kolme päivää, koska sen kuulee koko ajan telkkarista ylisöpöstä vaippamainoksesta. Harmi, etten löytänyt sitä mainosta, koska en kestä kun ne pikkulapset hymyilee tekohymyään ja pitää toisiaan kädestä...

Members.com

Tänään mun oli tarkoitus pistää tuutista ulos asukuvaa maanantailta ja eiliseltä, kun kuljin samoissa rytkyissä, mutta se saa nyt odottaa ainakin iltaan tai huomiseen. 

Ootteko muuten huomannut, että aloin käyttää Fashiolistaa? Rakastan sinne kaikki vaatteita yms niin mun ei tarvitse niitä tänne niinkään paukuttaa mikäli en osta niitä. Listalta löytyy kuitenkin aika paljonkin juttuja, joita omistan ja uusin tilaus lähti tänään Membersille, kun löysin tota mun toivottomasti rakastamaani printtiä olevan huivin. Olen miettinyt uuden kesähuivin ostoa jo hetken ja toi on TÄYDELLINEN! Mulla tosin on jo samaa printtiä oleva hame, jonka ostin ausseista, nyt tänään onkin pakko laittaa se päälle ja vähän fiilistellä palmuja.

Huivin hinta ei ollut hirveen paha, koska sain mun kaverin membersille liittymisen vuoksi 5€ shoppailurahaa ja hintaa jäi postikuluineen 10,90€. Jännä homma tuola on, ettei ne periaatteessa hyväksy visa electronia maksuvälineeksi, mutta jos sillä maksaa niin tuotteesta tulee vain lasku kotiin. Toivottavasti olen maksanut edellisen mun kaverin ja mun yhteistilauksen, koska en löydä sitä laskua ainakaan enää mistään ja kengät, jotka tilasin on kulkeneet äitienpäivästä lähtien äidin jaloissa. Eli odottelen kovasti, että saan muistutuslaskun tai sitten olen vain unohtanut, että maksoin sen heti silloin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti