maanantai 21. toukokuuta 2012

kuntokuurin uhri?





Olen taas lisää mainonnan uhri! Onneksi tälläkään kertaa rahaa ei kulunut paljon.


Ärsyttävää, kun lukee paljon kaikkia blogeja ja yhtäkkiä tulee mielihaluja saada jotain. Tälläkin kertaa selasin lukematta jäänyttä MouMou:n postausta ja katsoin, että ompa kiva kello. No mun harmiksi sen kelloin sai hintaan alle seitsemällä eurolla, kun teki kestotilauksen lehdestä ja samalla sai kaksi lehden numeroa. Huomatkaa mun ajattelutapa: sain kellon + kaupan päälle lehden eikä toisinpäin. Tutkailin hetken, että noita kelloja myydään netissä Speedsonicin sivuilla ja niiden lisähihnat maksaa 22,5€ ja kaksi yhdessä -paketti, joka tulee lehden tilauksen mukana maksaa 112,5€. Aika hyvä mun mielestä saada koko homma alle seiskalla.


Kellon toiminnot:

Etäisyyden ja nopeuden mittaus.

Tavoitenopeus ja kalorien kulutus.

Ajanottokello 1/100 sisältää treenimuistin.

Hälytys, päivämäärä ja 24t kello.


Ainut huono puoli tossa on se, että lehden tilaus oli kestotilaus, joten mun täytyy muistaa peruuttaa se tilaus, koska en mä kuitenkaan halua kyseistä lehteä lukea... Ehkä kannattais haluta?

Jos kuitenkin joku muukin kiinnostui niin lehden + kellon/takin/vatsasetin/liivit/zumba CD:n/ zumba DVD:n/piikkimaton saa tilattua tältä sivulta.

Mulla on vielä tän kuun ajan kortti salille ennen kesätaukoa, joten koitan ottaa itseäni niskasta kiinni sen kanssa. Maanantaina 19.30 zumba 45, keskiviikkona 10.00 Bodypump, torstaina 18.00 Zumba in the circuit 45 ja sunnuntaina 17.30 bodypump. Katsotaan vaan miten jaksan noille mennä. Ainakin sunnuntai voi jäädä helposti pois jos Kihniössä vierähtää aikaa enemmän, mutta viimesen puolentoista viikon ryhmäliikunnan kunniaksi täytyisi hoitaa homma kotiin, että saan sitten alottaa lenkkeilyn uuden kelloni ja lenkkareiden kanssa. Niistä lisää huomenna :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti