sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Tulips



"Onko sulla shortsit ton hameen... tai mikä nyt onkaan alla?"

Jep. Mulla on shortsit. Ne on ostettu viimevuonna GT:stä ja rakastan niitä. Tosin ne jakaa hyvinkin paljon mielipiteitä. Yksi keskustelu viimevuonna facebookista kyseisistä housuista meni näin:

  • MIKKÄ SULLA ON JALASSA :-DDDDDD

  • Pyöräilyshortsit :D et selkeesti oo muodista tietonen?
  • Itseasiassa kylllä oon tietoinen, mutta nuo on vaa niin kamalan näköiset ( oli ne kenen tahansa päällä ). :D En vaan diggaa Suomessa kulkevasta muodista ku se tulee aina niin myöhässä ym. Mut jokanen tavallaan, parempi nuo ku älästi. :D

  • Niin onneks sun ei tarvi kulkee mun vaatteissa eikä mun sun. :)



Onneksi se on jokaisen oma mielipide mitä laittaa päälleen ja mä tykkään mun shortseista. Viimeinkin alkoi kunnon kesäkelit, että pääsin käyttämään niitä taas! Viimevuonna yhdistelin niitä minishortsienkin kanssa, mutta tälläkertaa mentiin hame linjalla. Hennesistä 2€ ostetut kengät sai myös muutamat kehut osakseen. Ne on kauheen pehmeät jalassa, mutta painaa pikkasen varpaita ja loppupäivästä kävely olikin aika tuskaa. Lisäksi ne natisee! Mun äiti on aina sanonut, ettei kenkiä ole maksettu jos ne natisee. Päädyin siihen lopputulokseen, että kengät luulevat mun varasteen ne, koska sain ne niin törkeen halvalla.


Tykkäsin mun asusta ihan hirveesti ja mulla oli sellanen "olen menossa pelaamaan tennistä" -fiilis koko päivän. Harmi vaan etten osaa pelata tennistä eikä mitkään noista vaatteista ole urheiluvaatteita. Yläosaksi laitoin Ausseista JayJay:stä ostetun paidan, jonka olen käyttänytkin jo aivan nukalle. Suuri toive olisi saada joskus toi kauppa myös Suomeen, sillä sielä on aivan ihania ja aika halpojakin vaatteita.

Ulkona näkee paljon tulppaaneita <3

Kävin poikaystävän toiveesta ostamassa parvekkeelle riippumaton (ClassOhlson n10€). Harmi ettei tosta kuvasta selviä, mutta tossa vaiheessa riippumatto oli asetettu niin, että mun ahteri osui maahan siinä maatessani. Myöhemmin otettiin riippumatosta puut pois päistä, koska ne hankasi seinää ja pujotettiin vain narut lenksuista. Parempihan se olisi keppien kanssa, mutta toimii myös aivan hyvin ilman!


Ensimmäinen kerros itseruskettavaa auttoi aika nätisti ja jalatki näyttää jo vähän päivettyneemmiltä naamasta puhumattakaan. En ole ehtinyt maata kauheesti kevätauringossa, joten purkkirusketus on pro! Käytän edelleen Doven tummempaa itseruskettavaa ja vaikka se kuivuu hitaasti ja vähän haiseekin perus itsarille niin en halua vaihtaakkaan. Näin kaverini huonosta itseruskettavasta "kuoriutuneet" jalat tossa yksi päivä ja tää ei ainakaan tee sellasta efektiä, joten olen tyytyväinen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti