maanantai 28. toukokuuta 2012

Love Movie Music

Mä olen aina rakastanut musikaaleja ja muutenkin leffoja joissa on hyvä musiikki tai jossa edes vähän lauletaan. Coyote Ugly on ollu aina ehdottomasti mun lempileffa ja rakastan sitä pääosin sen musiikin vuoksi, samoin kuin hankin heti leffan nähtyäni sweeney toddin musiikit koneelleni. Lapsesta asti meillä oli Jaanan kanssa tapana käydä teatterissa ja silloin rakastuin Greacen ja Saturday night feaverin musiikkeihin. Tätä listaa vois jatkaa vaikka kuinka pitkälle!

Rakastan kaikenlaisia hömppälaulu -leffoja, kuten Lizzie McGuiren musiikkeja ja Disney channelin uudempiakin musikaaleja. Eikai siinä ole mitään vikaa, että vähän isommatkin lapset tykkäävät Hannah Montanan biiseistä? Kaikista parhainta on silti Avril Lavignen - Alice in the wonderland. Se mun tekis mieli pamauttaa päivän musiikiksi tänne blogiin vähintään jokatoinen päivä.

Tähän alle listasin muutaman mun lempparibiisin leffoista, enjoy!



















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti