keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

Ajassa taaksepäin


Ajattara - Kunnes Taivas Meidät Erottaa

Sitten siirrytään juhannukseen ja sitä edeltävään aikaan. Tiistaina saapui Ninni Suomeen viikoksi ja hain sen Helsinki-Vantaalta Jaksun kanssa. Illalla mentiin Megazoneen pelaileen lasersotaa ja mä tulin koko kisassa kahdeksanneksi ja olin toiseksi paras meidän joukkueesta. Toi on kyllä ihan sairaan hauskaa lystiä, vaikka sainkin kommenttia mun strategiasta piiloutua yhteen nurkkaan ammuskelemaan. Hinnallakaan homma ei ole pilattu 25 min 8,5 € / hlö ja opiskelijakortilla sai hommaan muistaakseni 6,5€. Pelin jälkeen mentiin syömään spiikkariin siipiä. Oli tosi kiva istua 10 hengen seurueessa naurun ja tyhmien juttujen lennellessä.



Keskiviikkona olikin aika lähteä juhannuksen viettoon aluksi Kihniöön. Meillä oli tarkotus saunoa meidän mökillä ja ottaa pari saunakaljaa, mutta jotenki pari kaljaa siirtyi moneksi. Saunottiin kyllä ja jopa hypittiin laiturilta järveen. Kommelluksiltakaan ei vältytty vaan lukittiin itsemme mökin ulkopuolelle ja meidän täytyis murtautua meidän omaan mökkiin! Loppujen lopuksi löydettiin Ninnin kanssa itsemme matkaamassa auton peräkontissa kohtin Pyhäniemeä, missä taidettiin rikkoa koko paikan darts tikkojen päät. Jatkot oli luonnollisesti taas meidän mökillä ja aamulla olikin hyvät olot lähteä Nummirockiin!







Juhannus sujui poikien seurasta nauttien nummijärven rannalla. Välillä oli sairaan kylmä ja välillä kuuma. Onneksi koko aikaa ei kuitenkaan edes satanut. Heiteltiin frisbeetä, uitiin, naurettiin ja hypittiin letkajenkassa eläkeläisten tahdissa. Mun vakiovarusteena toimi isän sininen saunatakki ja olin pakannut aivan liian vähän lämpimiä vaatteita mukaan. Mun onneksi varustelekasta sai ostettua eurolla pitkähihasen paidan, vaikka ei se paljoo lämmittänyt. Villasukat on festareiden ykkösvaruste heti maihareiden jälkeen. Harmittaa kyllä hiukan ettei Turmion kätilöt soittanut ollenkaan sairastatauksen vuoksi, mutta Ajattara soittikin sitten kaksi kertaa (näin niistä kyllä vain toisen). Lisäksi kävin katsomassa Amorphista, jonka laulajan letti on pian pidempi kuin itse mies. Ei voi muuta sanoa kuin, että oli taas hieno juhannus ja ensi vuonna uudestaan!








Meillä oli oloja, alastomuutta ja kesytettyä heinäsirkkaa ja leppäkerttuakin. Onneksi tosta selvittiin vain parilla mustelmalla ja kuhmulla otsassa ja pääsinkin sunnuntaina tyttöjen kanssa roadtripille pakulla kohti Vaasaa. Käytiin hakemassa sieltä Ninnin tavaroita ja nukuttiin yö Miiuskan vanhempien sängyssä kolmestaan niinkuin joskus lapsena yökylässä. "Ei mennä vielä nukkumaan vaan jutellaan vähän!" Maanantai sujuikin palaillessa Kihniöön ja Tampereelle. Olin maanantaina töissä ja illalla mentiin vielä siippareihin syömään meidän lempiruokaa hotwingsejä!






Oon aika ilonen, että sain vielä ma-ti yönä säikähtää Ninnin kaunista naamaa nukkumassa mun vieressä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti