torstai 16. kesäkuuta 2011

KÄÄKS!


Flinch - Taivas Tähtiverhoineen

Olin tänä aamuna pesemässä vähän kärttyisenä hampaita kun Äiti oli just herättänyt mut puhelinsoitolla ja sitten mun puhelin soi taas, ajattelin etten kyllä vastaa jos se on äiti kun mulla oli suu täynnä hammastahnaa, mutta se olikin outo numero. Vastasin varauksella ja sielä soitti radio 957 juontaja.
MÄ EN IKINÄ VOITA MITÄÄN JA NYT VOITIN! Mulle on oikeestaan aivan sama, että mitä voitin, mutta tää palkintokin on vallan kiva! Radio 957 kilpailussa arvotaan joka kesäperjantaille liput Tampereen Ilveksen Amarilloon yhdelle onnelliselle ja sen kolmelle kaverille rockklubille!

Palkintoon kuuluu snacksit ja juomat radio 957:n piikkiin ja tänä perjantaina Amarillossa esiintyy Flinch, jonka musiikkivideon linkkasinkin tohon yläpuolelle, en oo koskaan aikasemmin kuullutkaan bändistä, mutta se on selkeesti tollasta uniklubityylista ihan hyvää kuunneltavaa.

Oon selkeesti aivan innoissani enkä tiedä ketä ottaisin mukaani!!! Aluksi luulin, että mun kaikki kaverit olis Provinssissa, mutta kyllähän niitä löytyy ihan helposti täältäkin!

2 kommenttia:

  1. flinch on negativen jonne aaronin pikkuveljen bändi

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Ahaa, nyt oon taas astetta viisaampi, kiitos tästä tiedosta, taidankin alkaa googlaamaan lisää infoa tosta bändistä :)

    VastaaPoista