maanantai 13. kesäkuuta 2011

Örhängen


Lady Sovereign - Love Me or Hate Me


Esittelyssä on nyt mun lasinpuhaltaja serkkuni tekemiä korvakoruja. Noi on syötävän sulosia pieniä lasipalloja, joissa on aina jotai kuviota ja itselleni sain läpinäkyvät lasihelmet, jossa on tähdet/kukat sisällä. Korvisten takaosa on hopeaa, joten  nikkeliongelmia ei näissä esiinny. Koruthan on tehty täysin käsityönä ja ne on suomalaista muotoilua.


Tuola taustalla oleviin sinisiinkin on upotettu pienet sydämet sisään, en ymmärrä miten näitä tehdään, mutta kauniita ne ovat. Ja MULLA ON NIITÄ MYYTÄVÄNÄ! Yks pari maksaa 25€ ja mulla on noi 10 paria jos joku haluaa ostaa. Noihan on kivoja esimerkiksi rippi tai synttärilahjaksi. Olen itse rakastunut omieni lisäksi myös noihin valkosiin ja varmaan mun pitää nekin vielä itselleni pyydystää. On se hienoa, että on tälläistä käsityötaitoa suvussa!


Voin tän kuvan jälkeen myöntää ettei mun pokkarilla tule niin hyviä kuvia kun pystyisin järkkärilläni ottamaan, mutta minkäs sille mahtaa kun olen laiska lataamaan järkkärin akkua! (todella kova homma) Kuvasta kuitenkin selviää se, jota oon siinä koittanut painottaa eli käsityö. Anniina on itse tehnyt lasipallot ja liimannut takaosat kiinni. Kunnon pipertämistä varmaan tollanenkin homma, mutta hyvää jälkeä on. Oon käyttänyt omiani nyt yli viikon putkeen saunassakin ja suihkussa, eikä niissä näy minkäänlaisia elonmerkkejä. Lasi on kyllä hieno aine...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti