tiistai 28. kesäkuuta 2011

BFF


Neljä Ruusua - Elän Vain Kerran

En ole vieläkään ehtinyt katsomaan läpi juhannuksen kuvia kunnolla, joten siirryn elämässäni ainakin näin aluksi eteenpäin tähän päivään, mikä on ihan suotavaakin, koska kuka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään, vai miten se oli?


Päivän olenkin viettänyt suurimmaksi osaksi rakkahan Äitini kanssa. Aamulla lähdettiin viemään Ninniä Helsinki-Vantaalle ja päästin siinä pienet porut kun ei taas nähdä ennen kuin pääsen tästä lähtemään Irlantiin. Onneksi se tyttö tulee sieltä sentään jouluksi kotiin. Ajeltiin Äiten kanssa takasin Tampereelle ja matkalla nähtiin kuollut karhunpoikanenkin tien vieressä, oli aika surullinen näky...



Tampereelle päästyä mentiin pikashoppailukierrokselle Hennesiin kun äiti oli nähnyt sielä jonku Jumpsuitin. En kuitenkaan kelpuuttanut sitä Äidille, mutta löydettiin toiset kivat vain 10€, joten ne lähti samanlaisena, mutta eri värisinä meidän molempien matkaan. Käytiin myös Spirit Storessa ja äiti osti itselleen uudet sandaalit, kun sen vanhat mä käytin loppuun Ausseissa ja Äite on jo ite kävellyt omat tänä keväänä ostetut ballerinat puhki. Tästä sen huomaa miten käy kun ei osta nahkasia ja hyvälaatusia, mutta saapahan aina uusia kenkiä!


Aikasemmista nanna ruoka ja mansikka margarita kuvista voikin päätellä missä käytiin Äiten kanssa syömässä mun töiden jälkeen ja blogikin on siirtynyt K18 puolelle, mut alaikäsille noiden juomakuvien katselu omalla vastuulla... Äiti ei ollut koskaan käynyt Amarillossa, joten mentiin sinne herkuttelemaan Chicken and Chips annoksilla, mutta kumpikaan ei tietenkään ransiksia syönyt. Mä sain pitkästä aikaa bataattia, minkä makuun rakastuin Ausseissa. Ei sitäkään kyllä silti paljoo söis kerralla.


Ilta vietetäänkin sitten rauhassa mun luona telkkaria koneelta katsellen. Harmi ettei mulla ole tosta jumpsuitista parempaa kuvaa, siinä on taskutkin ja röyhelö yläosassa. Se vaan ei näy oikeen tossa ekassakaan kuvassa, eikä Äitillä ole se edes vielä hyvin päälle aseteltu tossa. Mä käytin sitä ilman niskalenkkiä ja Äite niskalenkin kanssa, joten ei me aivan tekstiilikaksosina kuljettu. Asustin itseni tänään Espanjasta joskus kauan sitten ostetuilla kukkakorviksilla ja onko muuten miten mahtavaa, että Äidillä ja mulla on sama kengänkoko ja syömään lähdettäessä Äite pistikin mun korkkarit jalkaan ja mä sen uudet sandaalit... Ihanaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti