sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

Pantoihin kangistunut


Nicole Scherzinger - Don't Hold Your Breath

Tulen taas kaapista ulos ja myönnän olevani pantafriikki. Uskon ainakin, että Miialla meni muhun hermot kun näen pantoja niin olen niissä heti kiinni ja haluaisin ostaa ne kaikki, sen vuoksi multa löytyykin aika kiva kokoelma, joka ei kuitenkaan mun mielestä ole ollenkaan riittävä! Olen alkanut käyttää myös hipahtavia pantoja, vaikka aluksi ajattelin ettei ne sovi mulle ollenkaan ja aika kauan sinnittelinkin vain perusmallisten pantojen parissa.


Joskus kuljen jättimäinen sulka päässä, joka ei silti ole mun mielestä tarpeeksi suuri! Ja toisinaan esitän jotain hippiprinsessaa ja kiskon päähäni ehkä vähän tiaramaisenkin helmillä ja strasseilla koristellun pannan. Molemmat näistä olen ostanut Ausseista. Eniten Australian pantahankinnoista harmittaa, että EN ostanut yhtä aivan liian isoa ja liian vaaleanpunavalkoista pantaa, joka olisi maksanut vain 5$. Toivon, että joskus pääsen yli tästä surustani, jota oon kokenut jo tammikuusta lähtien.


Olen ollut myös päästäni sekaisin (silmätkin jo alkaneet harittamaan kuten yllä olevassa kuvassa!) ja jäänyt istuskelemaan töihin työpäivän jälkeen tai sitten olen mennyt työpaikalle neljääkin tuntia aikasemmin, kun ei mulla ole ollut muutakaan elämää. Keksin sitten katsella työpaikan antimia ja löysin sieltä laatikon, jossa oli vaikka mitä kaikkien pantojen tekoon. Kysyin Ainolta, että voisinko näperrellä ja tälläistä saldoa sieltä tuli ennen kuin mun inspis lopahti.






Värkkejä kyllä löytyy, joten teen noita varmaan vielä joskus lisääkin, mun lempparini noista on harmaakukkainen versio, jonka taiteilin vanhasta rintaneulasta. Sen neulaosa oli mennyt rikki joten irrotin sen ja asettelin kuka uuteen uskoon hieman matalemmaksi. Saas nähdä mitä seuraavaksi keksin askarrella...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti