torstai 16. kesäkuuta 2011

Sukkamaniaa


Black Eyed Peas - Just Can't Get Enough (Boyce Avenue cover)

Mulla oli ongelma avokärkisten korkokenkieni kanssa. Sukalla ne luisti, kuin olisivat yhtä kokoa liian suuret ja ilman sukkaakin mun jalka "valui" liian eteen ja kengät alkoivat klonksumaan kävellessä. Kiireessä ei siis voinut kävellä ollenkaan, vaan jokainen askel piti ajatella tarkasti, silti rakastin niitä kenkiä ja korko on ihanan vankka enkä oikeen halunnut pohjallisiakaan hankkia. Sain maailman parhaan vinkin hankkia jarrupohjalliset sukat!





Vaelsin ensin kysymään jarrusukkia Lindexiltä, mutta myyjä ei tiennyt sielä auttaa mua, joten suuntasin AINA PELASTAVAAN Vapaavalintaan! Sieltä löyty kolmeakin erilaista mallia. Ensimmäinen malli mihin ihastuin oli tämä Kärkiavokassukka, joka tosin joskus pikkasen pilkistää kengästä, mutta näin parin päivän käytön jälkeen voin kertoa, että noi sukat saavat ihmeitä aikaseksi. Olen voinut käyttää kenkiäni aivan hyvin eikä enää täydy pelätä askelia. Voisin laulaa Hallelujaa tälle keksinnölle.


 Toinen malli olikin sitten polvisukka ja näitä löytyi myös mustana, mutta ne oli hinnaltaan kalliimmat, vaikka ne oli muuten aivan samanlaiset kuin nämä. Hinnathan niinkun kuvistakin näkyy on alle 3 euroa, mutta ne mustat maksoi muistaakeni 4,95€, joten ajattelin pärjätä ilman niitä ainakin nyt aluksi. Tätä mallia en ole vielä koittanut, mutta en näe syytä miksei se toimisi yhtä hyvin kuin toi toinen. Tosin tässä ei jarrut ole aivan yhtä ulkonevia.

Sitten kun huomasin täällä blogissani epäkohdan elämässäni eli kellon puuttumisen vasemmasta ranteesta täyty mun korjata tilanne heräteostoksella Vapaavalinnan kassalla. Sieltä löyty alle 4€ vesitiiviitä kivan värikkäitä kelloja. Aika näkyy tossa 12 tunnin kellonäytöllä ja sen sain vaihdettua oikeeseen pinnin päätä käyttämällä. Toi on tosi kiva kesäksi kun ei tarvi ottaa sitä edes suihkuun pois, saatika uimaan mennessä. (niin kuin minä vilukissa tarkenisin sinne järveen ollenkaan, mutta kylpylä kuulostaa hyvältä!)



Otin myös kuvan mun Alice in wonderland kaulakorukellostani kun innostuin pistämään melkein samat vaatteet päälleni kuin mitä mulla oli ollut Rukalla. Raitapaita ja se kaulakoru kuuluu mun mielestä vahvasti yhteen ja tällä kerralla kävin ostamassa Ginasta alle 8€ keltaisen tuubitopin, koska mulla oli keltaiset pallokorvikset, jotka saatiin ilmaislahjaksi Australiassa kadulla kävellessämme.



Mun asennoissa olis ilmeisesti toivomisen varaa, koska mua itteeniki alkaa huimaan tota kuvaa katsoessani...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti