tiistai 14. kesäkuuta 2011

Pilipilipom


Chorale - Sade

Ohhoh, eilen jouduin lähteen töistä kesken päivän kotiin kun tulin kipeeksi. En saanut edes omalääkärille aikaa niin piti käydä sitten työterveydessä. Oli varsin epämiellyttävää istua kivuista kärsivänä kun lääkärisetä alkoi kertomaan mulle Balin ja Australian matkoistaan. Mutta sain ainaki vahvat lääkkeet! Mun antibiootin yleisenä sivuvaikutuksena on sekavuus, päänsärky ja auringonvalon arkuus. Onneksi keli muuttui juuri sateiseksi ja eilen en meinannut edes pystyä puhumaan kun olin niin lääketokkurassa. Tänään olo on jo suunnattomasti parempi.



Mua harmitti kauheesti soittaa Aino töihin auttaan sen vapaapäivänä, mutta Aino on niin ihana, että sitä se ei tuntunut haittaavan ollenkaan ja se toi mulle vielä mansikkapirtelön ja juustohampurilaisen juuri oikein tilattuna! (ilman pihviä tomaatilla) Olen älyttömän ilonen siitä, että ollaan työkavereita. En ole koskaan aikasemmin ajatellut, että työkavereista saadaan ihan oikeitakin kavereita, koska mulle ei ole niin käynyt, että näkisin työihmisiä töiden ulkopuolella, mutta Ainon kanssa asia on toisin. Aino tulee jopa Nummirockiin juhannuksena!


Olen taas aika innoissani odottamassa tuolta Before The Dawnin keikkaa, mutta myös Eläkeläiset ja Turmion kätilöt vetää mut varmasti lavan eteen. Juhannuksen tienoilla mua ei sitten koneen ääressä oikeestaan nähdäkkään, katsotaan saisinko kännykällä tehtyä mitään välitiedotusta. Tosi monet mun ystävistä on menossa tänä viikonloppuna Provinssiin, mutta mä pysyn Tampereella. Mulle tulee nyt viikonloppuna HL antamaan mittoja hääpukuunsa, joka tehdään siis vanhoista verhoista! En malta odottaa tän projektin alkamista! Toinen projekti, joka mun pitäisi tehdä ennen juhannusta jos siihen kykenisin on Kilttien vääntäminen tee-se-itse ohjeilla, jotka löysin netistä. Pahin homma on päästä edes kangaskauppaan, kun olen niin laiska...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti