perjantai 3. kesäkuuta 2011

Uutta yritystä peliin


Jenni Vartiainen - Mustaa kahvia, tuun kaapista ulos nyt ja myönnän juovani joskus kahvia.

Koitin alkaa nukkumaan silmälaput silmilläni ripsien ja oikeestaan myös kirkastuvien öiden vuoksi ja sehän tepsi! Ei lähtenyt yhtään ripseä. Tiistaina mentiikin Äidin kanssa Jaanalle ja äidillekin laitettiin ripset. Oon todella kateellinen kun sen omien ripsien malli on ihan täydellinen tälläsiin ripsien pidennyksiin. Ne sopii äidille niin mainiosti, että jos mä olisin se niin käyttäisin tollasia koko loppu ikäni!


Äidille laitettiin ripsistä aika lyhkäsiä, kun sen omatkin ripset on tosi lyhyet ja toi kohotti kyllä sen katsetta tosi paljon. Olen virallisesti kateellinen! Tehtiin myös nopeesti geelaukset Äidin kynsiin, kun sen peukalon kynsi on alkanut halkeemaan keskeltä ja ainakin mä toivon ton auttavan siihen. Ei ole kiva kun kynsi on lohjenneena koko ajan, mulla on ollut samaa vikaa isossa varpaassa kun joskus pienenä löin sen tuoliin ja kynteen tuli kunnon vika.


Kiitos kuuluu taas vain Jaanalle, jonka hellässä huomassa on mukava olla. Jaana lupasi myös tilata mulle omia geelejä kynsien laittamiseen, että saan tehdä itelleni ja äidille. Ties vaikka meistä joskus tulis yhtiökumppaneita kun opettelen vääntämään oikein hienoja kynsiä! :D Tällä hetkellä mun taidot tosin rajottuu ranskalaiseen manikyyriin ja timantteihin.


Toi on nyt samalla jotain skodan piilomainontaa ja liikkuvassa autossa kun koitin kuvailla niin eihän se tarkennus sitten oikeeseen paikkaan mennyt! Ostin myös uuden pokkarin itselleni, jolla oon alkanut leikkimään. Nicon COOLPIX S2550. Gigantissa makso 79€ ja siinä on 12megapixeliä ja 4x zoomi. Mullahan on siis kunnon järkkärikin, mutta ton otan mukaan sitten aina silloin kun en jaksa isoa kamerakassia kannella. Kovasti se myyjä koitti jotain kalliimpaakin myydä, mutta päätin etukäteen hintarajakseni 70€ ja toi ylitty jo kympillä. Ainut mitä halusin oli väh. 12Megapixeliä ja ladattava akku.


Äidille oli jonkun lehden tilaajalahjana tullut Oriflamelta tuotepaketti ja mä onnellinen tyttö sain tussin näkösen kajalin! Tuossa kuvassa esittelyssä myös hennesin miesten puolen alle vitosen käsikorusetti johon lisäsin yhden helmikaulakorunkin kaksinkerroin messiin. Kynnet lakkasin äidin punaisella kynsilakalla ja päälle heitin seppälän wild and crazy läpikuultavaa korallinvälistä lakkaa päälle. Harmi ettei se hohde tossa kuvassa oikein näy, mutta muistakaa kaikki että You Look Nice Today <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti