perjantai 24. kesäkuuta 2011

Liian vähän


Turmion Kätilöt - Minä Määrään

Vaikka itse olen jo siirtynyt Nummirockin ihmeellistä juhannusta viettämään, niin olen silti ajastanut pari postausta myös juhannusta lämmittämään. Yks päivä mulla ei ollut krapulassani mitään tekemistä niin innostuin laskemaan kenkäparejani. Sain surukseni huomata, että mun läheskään kaikki kengät eivät ole mun luona kotona vaan mökillä tai äidin luona.


Olen oikeesti NIIN pettynyt näin surkeeseen kenkä kokoelmaan, vaikka en oikeestaan noista edes ihan kaikkia käytäkkään, kuten äidiltä yks päivä pihistettyjä krokseja. Yhteensä noita kenkäpareja oli vaivaiset 30! En edes kehdannut ottaa mukaan mun vaellus sandaalejani ja paria talvikenkiä jotka mun vaatekaapin kätköistä löytyi. Mun täytyy ehdottomasti mennä etsimään mun kadonneet kenkäparini äidin vaatekaapeista.


Ja jos voisin vielä vähän valittaa niin MIKÄ IHME ON TÄÄ JUHANNUS SÄÄ?

TO20° PE18° LA17° SU19°

Voin kertoo et lämpötilat ei oo kauheen pahaa mutta joka päivälle, paitsi sunnuntaille näytetään myös vesitippoja. Voin kertoo että EI KIVA! Mutta tunnetusti Nummijärvellä on ollut aina vähän paremmat säät kun muualla, joten en valita ja olen iloinen, että tuulipuku on pakattuna, vaikken sitä käyttäisikkään. Kumppareita en sentään ole pakannut, mutta kengistä on ollut ongelmaa myös festareille pakkaamisessa, onneksi Nummirockissa maiharit pelastaa, varsinkin kun sain viime vuonna ilmaiset festarimaiharit <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti