sunnuntai 5. kesäkuuta 2011

Summer glow


Popeda - Pitkä kuuma kesä. Mikään ei saa aikaan parempaa kesäfiilistä kuin tämä!

Olen nyt aikalailla menettänyt Australiassa saatua rusketusta, joten en näe muutakaan mahdollisuutta pitää sitä yllä kuin itserusketus. En halua käyttää mitään "oikeeta" itseruskettavaa, koska niistä tulee mun mielestä liian oranssi tai vahva sävy ja en halua kuitenkaan näyttää porkkanalta. Jo viime kesänä löysin tuotteen, jota rakastan ja joka ei ainakaan yleensä jätä minkäänlaisia rajoja. Sitä ei kuitenkaan kannata levittää kyynärpäihin, koska kuivat ihonkohdat tietenkin vetää kosteusvoidetta itseensä.


Oon koittanut Doven kevyesti sävyttävistä kosteusvoiteista vain tumminta versiota, koska mun pomon mukaan vaaleimmasta ei saa tarpeeksi tehoa irti. Olen kuitenkin nyt suunnitellut ostaa myös ton vaaleen testiin, että voisin käyttää sitä aivan perusvoiteena, koska tota tummempaa pystyn laittamaan enintäään kaksi kertaa viikossa. Oon kuitenkin aivan rakastunut tohon tuotteeseen, koska se tuoksuu perus ihorasvalle, joten se ei ainakaan mun nenääni paha tuoksu ole ja se levittyykin hyvin. Ensimmäisen yön ton laiton jälkeen mä nukun aina täyspitkissä vermeissä ettei lakanat vahingossakaan likaantuisi, mutta sen jälkeen elän aivan normaalisti.


Mun mielestä toi on ehdottomasti paras itseruskettava tuote jota olen koskaan käyttänyt. Ainut miinuspuoli, jonka olen siitä keksinyt on, että se kuivuu suhteellisen hitaasti. Hintakin on alle 10€ ja toi on riittoisaakin, joten ei se ainakaan rahapussiakaan rasita. Yritän tällä hetkellä häivyttää mun bikinirajojani, koska en halua kulkea kesällä bikineissä, joista  vahingossakaan pääsisi vilkkumaan valkoisen pepun rajat. Mutta tässä ehdottomasti tuote, jota suosittelen! Ihonsävyn eron huomaa jo heti ensimmäisen käyttökerran jälkeen, mutta pidemmällä välillä tietenkin vielä paranee! Ja kuvathan on otettu print screenillä Doven nettisivuilta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti