torstai 23. kesäkuuta 2011

Italiantuliaisia


Jennifer Lopez - I'm Into You ft. Lil Wayne. Blogin perusteella mun musiikkimaku on muuttunut aika radikaalisti, vaikka kaikkea kuuntelenkin, mutta tänne tulee laitettua aika paljon vaan jotain hyväntuulen jumputusmusiikkia.

Olen kyllä sitä mieltä, että mulla on ihana työpaikka. Pomot oli viime viikon Italiassa ja tänään tulikin jo Rinascimenton mekkoja sieltä meille myyntiin. Ihania huivejakin oli ja mietinkin yhden niistä kotiuttamista. Aino sai ihana farkkupuuvilla hameen ja mulle oltais ostettu ihanat housut aivan mun tyyliset housut, mutta isopeppunen kun olen niin ei sielä Italiassa tälläsille housuja tehdä, joten sain yhden mekoista. Sain itse valita otanko beigen vai mustan ja mustahan se mun valintani oli.


Ton mekon yläosasta tulee jostain syystä mieleen saksalaiset kaljakuppilan tarjoilijat, mutta toi on aivan ihana kun helma on ommeltu pussiin ja sielä on kuminauha niin ei tarvi pelätä, että vilauttelisin jotain. Muutenkaan mun ei enää tarvitse siitä huolta kantaa kun viime viikon ensimmäisellä Gina reissulla mua jäi harmittaan pyöräilyshortsien kauppaan jääminen niin kävin ostamassa ne tossa yks päivä. Hintaa oli alle 8€ ja uskon, että noita tulee käytettyä aivan tajuttoman paljon (pitäiskö käydä hakemas toisetkin mokomat)


Tossa töistä saadussa mekossa oli edessä joku kukkakoristehärpäke, joka oli mun tyyliin ehkä jo hieman liian tyttömäinen, vaikka oonkin alkanut käyttään kaikenlaisia röyhelöitä. Otin kuitenkin siitä sen koristeen pois ja kävin ostamassa Glitteristä perus mustan pannan, jossa oli kangaspäällyste 3.50€ ja ompelin siihen kiinni kukkahärpäkkeet, jotka oli alunperin siinä mekossa.Tuli muuten aika kiva, vaikka itse sanonkin!


Kun kerran Glitteriin päädyin shoppaileen niin katsoin myös niiden sormustarjonnan. Haluisin ostaa itelleni lisää kahden sormen sormuksia, mutta sielä oli vain yks kiva, joka oli liian kallis. Koitan odottaa juhannuksen jälkeen tulevia kunnollisia alennusmyyntejä, mutta löysin maailman ihanimman ruususormuksen. Olin aikasemmin ihaillut netistä Emmi Sulinin ruususormusta, mutta kun en saanut aikaseksi sitä tilata niin tämä uus ihanuus korvaa tosta nahka unelmasta jääneen aukon mun sydämessä.



Harmi vain, että toi sormus on jotain teko ainetta ja se värjää mun sormeni vihreäksi, pitänee maalata se sormusosa läpinäkyvällä kynsilakalla. Mulla ei todellakaan olisi rahaa shoppailla enää yhtään mitään kun hädintuskin on varaa ens kuussa syödä, mutta mitä mä taas luonteelleni voin. Ens kuu pitäisikin sitten olla ostoslakossa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti