sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

Blogpainting


R.I.P Amy Winehouse - Rehab

Kummastuttaa kun aloin tutkailemaan blogini tilastoja. Tällä viikolla mun tekstejäni on luettu Suomessa, Australiassa, Malesiassa, Yhdysvalloissa, Venäjällä ja Ruotsissa. Olen selkeesti koukuttunut katsomaan missä maissa mun sivuilleni eksytään, koska en voi uskoa, että kaikissa noissa maissa oikeasti joku seuraisi tekemisiäni. Mielessä pyörivät kaikki ulkomailla asuvat kaverit ja heidän tutut. Joskin perus googlauksellakin tänne voi löytää muun muassa yksi ihminen on eksynyt sivulleni hakusanalla "peukalon kynsi".


Todellakin hauskaa huomata miten ihmiset käyttävät kummallisia hakusanoja, tänne on eksytty myös sanoilla sukkahousuja ja kumpparit... On myös hieno huomata minkä eri sivustojen kautta tekstejäni seurataan. Blogilista oli Googlen jälkeen hyvä kakkojen ja sen kautta seuraamista helpottaakseni laitoinkin nyt tohon sivubanneriin suoran linkin, mistä klikkaamalla mut saa blogilistan suosikkilistalleen. Mun jokaiseen rauhalliseen ja täydelliseen aamuuni kuuluu ehdottomasti Blogilistan suosikkien tsekkaaminen ja rakastankin niitä postaajia, jotka jo aamu seiskan aikaan ovat kirjoittaneet huomenensa, vaikka itse heräänkin yleensä 9 jälkeen.

Mun listani on aika pitkä, mutta mun suosikkejani on MouMou, Pupulandia, Too fast for love, Let's see how far you can get ja Harmaa alue, jotka on ehdottomasti mun joka aamuisessa tsekkauslistassani jos illan katselmusten jälkeen on tullut jotain uutta tekstiä. Kaksi viimeisenä mainittua on mun kavereideni blogeja, joten niitä seuraan muutenkin suurella innolla.



Sitten loppupläjäyksenä girly stuff, joten sain Jaanalta kasan kynsialakkoja, meikkejä, rasvoja yms. Ihanaa kun joku siivoo omia kaappejaan ja mä saan sieltä kertyvät "jätteet"! Varsinkin toi kynsilakkakokoelma on mun mieleeni, rasvoja oli niin paljon et vein pari niistä töihin käsirasvaksi, kun sielä muutenkin sellasta tulee useemmin laitettuja ja meikkejä en muistanut edes kuvata. No, eipä sielä mitään erikoista, pari kajalia ja luomiväriä. Odotan kauhulla sitä hetkeä kun mun täytyy taas tehdä tollanen samanlainen sälävaraston tyhjennyt minkä Jaana oli tehnyt, jotenkin nää ilmasena saadut jutut is my thing <3

4 kommenttia:

  1. Apua, jäin kiinni sun stalkkauksesta. :D Lisää kesäkuvia Tampereelta!

    VastaaPoista
  2. Heh, määki taas seuraan sun blogia päivittäin, kun innostuin uudestaan blogien luvusta :D Ja kun muuten ei tuu pidettyä niin paljon yhteyttä niin kiva lueskella mitä sulle kuuluu :) <3

    VastaaPoista
  3. Pauliina: Koitan ottaa tällä viikolla PALJON kuvia Tampereelta kun on kukkaisviikkokin :)

    roxie: Hyvä et ollaan molemmat koukussa toistemme blogeihin! Sulla on ainakin sielä niin hauskoja juttuja välillä et saan sieltä kivoja piristysruiskeita ja en oo tajunnutkaan miten paljon sä AJATTELET! Mun aivoista ei olis tollaseen :D

    VastaaPoista
  4. Hahahhaha, kiitos että mun ajatuksen juoksu on tehny suhun vaikutuksen :DDD Ei ihan heti päälle päin uskois, että minä jopa aattelen? :DD Heheh, miss you <3

    VastaaPoista