tiistai 12. heinäkuuta 2011

Just a Dream


Beauty And The Beast - Belle (Finnish)

Olen aivan koukussa Disneyn klassikoihin ja haluaisinkin ne kaikki perus leffat itselleni. Mitkään Mikki Hiiret ei kuitenkaan mua kiinnosta. Eilen illalla huomasin, että Disney on Alfred Angelon kanssa tehnyt hääpuku kokoelman Disneyn prinsessojen inspiroimana. Menin aivan innoissani katsomaan kuvia noista luomuksista, mutta jouduin hieman pettymään.


Tossa on tietenkin tyyliä, mitä odotin. Odotin, että lähes noilla malleilla (tosin ei Jasminia viitsisi tehdä ihan noin avonaiseksi) ja samantyylisillä koristeilla osaksi noita värejäkin käyttäen olisi tehty maailman ihanin hääpuku kokoelma, mutta Kaikki puvut olivatkin koko valkoisia enkä edes kaikissa nähnyt minkäänlaista yhteyttä itse Prinsessaan. Noh, ne puvut ovatkin näiden piirroshahmojen inspiroimia eivätkä kopioita, joten kai mun odotukset olivatkin liikaa.


Disney Fairy Tale Weddings by Alfred Angelo Inspiration Video

Arielin puku ei jostain syystä näy tolla videolla niin sen otin tuolta uutis linkistä erikseen esittelyyn.


 Tänä aamuna heräsinkin uneen, jossa aloin suunnittelemaan omaa hääpukuani, olen unessani aika villinä kun halusin pukuun pääosin valkoista ja vähän leokuosia. Lisäksi halusin hameen muuttuvan illaksi edestä lyhyeksi, tämän suunnittelu jatkui sitten vielä herättyänikin. Pitäisi varmaan piirtää jotain ideita paperille, kun en tiedä missä mun suunnittelukansioni on...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti