sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

"I can't do this"


Blondie One Way or Another

Tiedättekö sellasia leffoja, jotka voi kattoo uudestaan ja uudestaan, niistä on löytänyt kaikki leikkausvirheet ja viat vain parantavat leffakokemusta. Mulle sellanen leffa on

Coyote Ugly

Tosta leffasta on voinut alunperin tulla mun innostus Australiaa kohtaan, (mitä en ole aikaisemmin edes älynnyt) nyt katsoin leffan miljoonannen kerran ja pääosassa oleva mies Adam Garcia on aussi. Voin sanoo et aksentti ei ole ihan sieltä ausseimmasta päästä, mutta miksei? Koko leffa muutenki vinkkailee koko ajan Australian suuntaan sen miehen osalta. Kyllä mä tollasenkin olisin sieltä mielelläni kotiuttanut. Aika charmikkaita noi aussimiehet, voin kertoo!


Tosta mä olen oppinut varmaan myös rahankäyttötapani. Jos sitä on paljon niin pitää tuhlata, jos ei ole niin silti ei oteta almuja vastaan. Tehdään työtä oman hyvinvointinsa eteen. Tää on ollutkin tosi hyvä esikuva elokuva jollekkin 11-vuotiaalle tanssia rakastavalle Alisalle, joka olis halunnut nousta joka baaritiskille tanssimaan. Näin 21-vuotiaana ei ole pakko enää nousta baaritiskille, mutta korokkeella täytyy silti olla silmiä sohimassa! Aijon vielä elämässäni jossain vaiheessa päästä näkemään oikeita coyoteja Coyote Ugly Saloonissa jossain päin maailmaa. Pietarissa olis lähin, mutta Saksa tai Amerikka mua enemmän kiinnostais.

"They all wanted you, even the girls!"

Mikään leffa ei saa mussa aikaseks tällästä tunteenpaloa kun tämä. Jotenki tulee sellanen tunne et mä pystyn ihan mihin vain. Loppujen lopuksi unelmat toteutuu ja sen minäkin olen jo oppinut viimeistään mun parhailta tyttökavereiltani: "Kaikki järjestyy, dont worry be happy!".

Kaiken hyvän lisäksi mun mielestä ton leffan soundtrack toimii ihan sairaan hyvin ja ton leffan ilmestymisen jälkeen seuraava biisi on kuulunut mun ikuisuus suosikkeihin... "CD:sioliaivan mahtava!" (Taitaa olla noissa leffan suomenkielisen tekstin vääntäjissäkin jotain vikaa, onneksi nykyään harvemmin luen tekstityksiä)


LeAnn Rimes - Can't Fight The Moonlight

"Lets play a game. I gonna guess why you left Australia. It doesn't matter! You were in jail? No, that's not it. You had wife and 4 kids in Sydney? Come on, am I getting warm?"

Repeilen niin näille lainauksille, joita tuolta leffasta bongailin. Ne on niin totuudenmukaisia! Pysyttelen tässä leffassa kiinni koko lopun elämääni kun en varmasti löydä yhtä suurta rakkautta muualta. I love it!

"So tell me what you do when you realize all your dreams have come true?"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti