lauantai 16. heinäkuuta 2011

Rave tonight


E-Rotic - Gotta Get It Groovin'

Aivan niin kuin eilen ajattelinkin, mun luona oli yhteensä 7 ihmistä mun lisäkseni yötä ja tää kämppä näyttää nyt aivan siltä että tornado olisi mennyt tästä ohi. Pari tyyppiä koittaa vieläkin nukkua ja mä olen alkanut miettimään illan valmisteluita.


 Tollanen naamakuva varmaan tiivistää eilisen tunnelmat hyvin. Mulla oli ainakin hauskaa, ihanan nähdä ihmisiä, joita ei ole nähnyt yli vuoteen ja jutut jatkuu vaan siitä mihin ollaan ennen jääty. Ei tule sellasia ahdistavia hiljaisuuksia tai puheenaiheiden loppumisia.

Kaamee kriisi taas siitä mitä laittais illalla reiveihin päällensä, mutta luulempa Jaanan (joka soitti mulle ensimmäisenä ja sai mun toisen lippuni) auttavan mua siinä, kun se saapuu seiskan aikaan Tampereelle. Löysin vanhat "käsiverkkoni" pinkkinä ja turkoosina, mutta en jotenkin onnistuin hukkaamaan pinkistä jo toisen, joten en tiedä viitsiikö niitä turkoosejakaan käyttää tänään.


Yksi hankinta on vielä tekemättä. Täytyy käydä ostamas jonkinlaisia GlowSticksejä Punanaamiosta. Tulee vielä kiirekkin kun se on auki vain kolmeen asti lauantaisin eikä millään vielä jaksaisi lähteä kotoa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti