keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Dress2011

Varmasti monet on tän kisan jo bongannutkin nellystä, mun mielestä oli ainakin aivan ihana lähtee suunnitteleen Nellyn mallistoihin sopivaa mekkoa. 10 eniten ääniä saanutta (ei siis mulla toivookaan) mekkoa pääsee jatkoon ja 3 voi voittaa. Palkinnotki on tosi hienoja lahjakortteja ja jokanen voittaja saa eniten ääniä saaneen mekon omakseen, joka tulee myös yleiseen myyntiin!


Lisäksi kun ostallistuu tohon kilpailuun saa koodin jolla saa 5€ alennuksen nellyn sivuilta tilatessään vähintään 30 eurolla 30.9 mennessä. Onneks mun ostoslakko on jo tossa vaiheessa ajat sitten loppunut! Jos omaakin silmää miellyttää mun luomukset nii tottahan toki niitä saa äänestään mennä! Taidan tehdä noita muutaman lisää kun se oli niin mielekästä puuhaa...


Onneksi näitä saa tehdä niin paljon kun haluaa ja äänestääkkin saa montaa mekkoa! Muistakaahan kuitenkin äänestäessänne pisteyttää mekon tähtien avulla, muuten se taitaa automaattisesti mennä aina kolmella tähdellä... Mulle muiden tekemien mekkojen selailu sai ainakin innostuksen tsekata kaikki blogit joita nyt nellyn sivuilla levitellään. Kauheen kiva nähdä minkä näkösiä ihmisiä on kunkin luomuksen takana!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti