tiistai 19. heinäkuuta 2011

Tyhmä lakko!


Roll Deep - Good Times

Sunnuntaina kiertelin Jaanan kanssa kauppoja kun metsästettiin sille farkkuja (mitä ei löytynyt) ja mun ostoslakko oli taas kerran maailman huonoin idea, vaikka rahaa ei ole niin silti on pakko ostaa kaikkee aina.


Hajotin pinkistä kellostani takaa sen osan, jolla aikaa pystyy säätään kun sörkin sitä liian terävällä pinnillä, joten ostin Glitteristä 2,5€ maksavan lähes samanlaisen (hitusen karskimpilinjasempi kun pinkki) punasen kellon. Oon nyt ajatellut, et noita vois hakee vielä yhden tai kaks väriä muutenkin lisää kun ne on niin halpoja ja kestää jopa saunomisen, joten noi on ihan mahtikelloja!



Onnistuin myös sunnuntaina illalla raapaseen peukalon kynnelläki kämmeneeni ihan jäätävän repaleen. Pitäis varmaan leikata kynnet ihan lyhyiksi ettei niillä pystyis tekeen tällästä tuhoa. Tossa kuvassa se näyttää lähinnä jättimäiseltä rakolta... Olen myös käyttänyt nyt noita kelloja tyhmänä tyttönä vierekkän. Pieniä eroja niissä on muutenkin, kun Glitteristä ostamassa lukee Hello ja Vapaavalinnasta Sport tossa näytössä ja Glitterin oma vaihtelee koko ajan päivämäärää ja aikaa kun taas Vapaavalinta pitäytyy pelkässä ajassa. Tosin siitäkin pystyy tsekkaan päivämäärän kun painaa pinnillä takaa niitä säätönappuloita.



Toinen hairahdukseni, josta nyt on aika huonot kuvat myös. Olen heikkona Hennesin lastenosaston koripallokenkiin ja ostinkin tälläset jo viime vuonna ennen Ausseihin lähtöä. Kävelin ne sielä aika puhki ja tomaattifarmi oli muuttanut ton valkosen kärjenkin vihertäväksi, joten jätin ne pitkin hampain sinne. Rakastin mun violettejä glitter tennareitani ja nyt olin TODELLA ilonen kun ison hennesin lastenosastolla oli vielä muutamat tollaset myynnissä. Tosi kiva, et viimevuoden malliakin vielä sai. Hintaa noilla oli nyt 7€ eli ne oli puoleen hintaan. Ihanaa, että sain omat rakkauskenkäni takaisin, vaikka niissä onkin aika kapea kärki ja mun varpaat on lytyssä ja tarvii aina sukkaa ettei ne hierrä, mut silti <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti