lauantai 11. elokuuta 2012

Last Weekend



Jotenkin tuntuu ettei viikonlopun kuvia voi julkaista kuin viikonloppuisin. Enpä tiedä mistä tälläinenkin ajatus mun päähäni on nyt tullut, mutta olen koko viikon koittanut säästellä viime viikonlopun kuvia. Sen vuoksi ehkä maanantainkin postaus oli niin vähäsanainen, koska viikonlopun jäljiltä ei ollut oikeen mitään aihetta, kun oltiin oltu mökkeilemässä ja ajelemassa ympäriinsä.


Mun piti jo todella kauan aikaa sitten julkaista kuva mun poikaystävän potkupuvusta, joka löysin Tampereen tunnelikirppiksestä 30€:lla. Jotenkin siitä otetut kuvat vain eivät olleet hyviä niin se jäi. Nyt kuitenkin vierekkäin herkistelemässä saarimökillä sininen ja punainen potkupuku. <3


Hengailuvaatteet jäivät sitten mun päälle koko sunnuntaiksikin, kun en jaksanut panostaa mihinkään ja meikkaaminenkin, hampaiden pesu ja hiusten harjaaminen jäivät kokonaan väliin. Ruovedeltä lähtiessä Tampereelle poikettiin katsomassa Ollinkiveä, joka näyttää siltä, ettei se voisi paikallaan pysyä. Tobeliuksen mukaan kivi vierähtään vanhan 66 tietä kulkevan päälle mikäli hän on maanpetturi. Onneksi se ei ainakaan meidän päälle tipahtanut, vaikka kuinka yritettiin sitä horjuttaa.

Haalari Delicate Halpahalli, Paita Lindex, Sandaalit H&M, Arskat GT

En meinannut uskaltaa tulla alas kalliolta, jossa kivi seisoi.





Ollinkiven lähellä oli aika paljon mustikoita ja niitä me poimittiinkin suumme makeaki ja siniseksi. Tuon yllä olevan kuvan lisäsin oikeastaan noiden arkojen takia, koska ne ovat saaneet oman nimen. Nykyään poikaystäväkin tietää mistä puhun kun kysyn missä mun LadyGaGat, ovat. Ne ovat mun omasta mielestänikin todella rumat, mutta ne istuvat silmälasien päälle kuin nakutettu. Lady GaGat ovat siis tulleet mun käyttööni jäädäkseen. Toivotaan niille hyvää vuosien pituista kestävyyttä.


Kun kerran jo oltiin valmiiksi lähdetty sinne mettään ajelemaan niin 700m päässä oli Siikanevan parkkipaikka ja sinne täytyykin joskus lähteä kävelemään ja katseleen maisemia. Mulle tollaset suot on ihan tuttua kauraa, koska olen lapsena joka kesä ollut pohjoisessa vanhempieni kanssa hillastamassa. Mutta eipä sellaisten näkeminen täälläkin päin haittaa. Tolla mun rentoiluvarustuksellani en kuitenkaan suostunut lähtemään merta pidemmäs kalaan, vaan käännyttiin puolessa välissä ensimmäistä aukeeta takaisin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti