keskiviikko 22. elokuuta 2012

Sellanen viikko...



Tämän viikon ohjelmana on tuutoroida aloittavia opiskelijoita. Sen vuoksi illat venytvät pitkiksi (eilen meni 8-20) ja muu elämä siirtyy uusien hunajapalleroisten vuoksi suurimmaksi osaksi muualle. Oikeastaan siis ihan hyväkin, että mulla on ollut poikaystävätön alkuviikko niin on jäänyt hyvin aikaa tälle uusiin opiskelijoihin panostamiseen. Eilen vedettiin koulun jälkeen vielä vapaaehtoisesti kaupunkikierros Tampereella ja siitä päädyttiin vielä maistelemaan kannullinen sangriaa Cafe Europaan, eli onhan toi mun tän viikon "työ" aika vapaamuotoista. Joka tapauksessa mun tämä viikko on aika "perustylsää", joten koitan keksiä jotain muuta kuin pärstäkuvia tälle viikolle. Varoituksen sanana siis, että saatan heittää tänne fiiliskuvia vähän mistä vain...

Koko viikon asu. Haalarit TAMK Matkailu, Tuutoripaita Tamko, Lenkkarit Nike, Kello Speed Sonic, Arskat Puolasta

Poikaystävä oli eilen etäisesti suututtamassa mun päivää lähettämällä viestin "Hirveet hiukset..." Thanks man! No, onneksi se olen minä eikä se, joka tätä teinipäätä joutuu kantamaan ja saatiinkin tänään hyvät naurut muiden tuutoreiden kanssa, kun nähtiin yhdellä vanhemmalla miehellä samantyylinen värjäys, mutta täysin blondilla kirkkaan punaiseen yhdistettynä. Uskoisin, että mäki tykkään näistä enemmän kun vähä toi väri haalistuu. Täytynee kuitenkin sitä ennen vielä kerran lisätä ja tasoittaa väriä.

Omista kynsissäni ei aamulla ollut kuvattavaa, mutta Tuutorikaveri oli koittanut magneettikynsilakkaa ja saanut kivat aallota aikaiseksi. Vähän himottais hankkia tollasta ittellekkin!

Koulusta päästessä törmäsin karvaiseen kaveriin, joka oli pikkukaupungissa asumisesta huolimatta aika "kesy".

Maistoin ekaa kertaa Macaroneja ja olivat todella hyviä noi vihreät pistaasin makuiset, mutta todella makeita.

Tosiaan tänään ohjelmassa mulla on koulun lisäksi pyykkaamista ja eilenkin onnistuin olemaan kotona vaihteeksi siivoamatta. Oikeasti en edes ollut kotona, kun Niina soitti mut tekemään geelikynsiä sen luokse, joten koitan saada huomiseksi kuvaa niistä hirvityksistä jotka itselleni väkersin. Ei muuten oo ihan helppoo hommaa toi glitterin yms. kanssa leikkiminen! nimim. ensi kerralla jotain yksinkertaista ilman tippejä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti