keskiviikko 29. elokuuta 2012

Uusivanha jalka


Ilmoitusasia:
Hiuksista on aikalailla lähtenyt kolmen pesun jälkeen violetti väri! Nyt en tiedä pitäisikö sitä laittaa uudestaan vai uskoa poikaystävää, jonka mielestä värjätyt latvat olivat hirveet.

Muut asiat:
Vaihdoin extemporena salia! En olisi uskonut kykeneväni tälläiseen, koska tykkään Fressistä tosi paljon, mutta Lady Linellä oli tällä erää enemmän tarjottavaa. Hinta on 54€/kk, joten mun kuukausimaksu kasvaa 4€, mutta se on mun mielestä aivan sopiva hinta infrapunasaunasta ja hot tunneista. Kaiken lisäksi pystyn "vuokraamaan" korttini jollekkin siksi aikaa, kun olen Liettuassa vaihdossa, joten siitäkin vain plussaa. Otin heti suosiolla kahdenvuoden jäsenyyden, koska koulu ainakin kestää vähintään sen verran vielä niin nyt ei enää tarvitse vaihdella! Kaiken lisäksi Lady Linellä oli paljon rauhallisempi tunnelma jota mä kaipaankin kiireisen elämäni keskellä...

Hame, T-paita, Kengät H&M, Legginssit Seppälä, Kaulakoru itse tehty, Kello SpeedSonic

Päivän asussa oli pari uutta juttuaeli toi hame ja legginssit. Sain siitä muutamat kehut päivän aikana ja itekki tykkään tosi kovaa, mutta yksi vikakin siitä löytyy. Takana oleva halkio nousee niin korkealle, että musta tuntuu kuin vilauttelisin koko ajan. Täytynee ommella halkiota itse pikkasen pidemmälle kiinni... Hame on hennesin netistä alesta tilattu, hinta oli joku alta 8€. Toinen uusvanha juttu mun päälläni on toi paita, koska oon joskus monta vuotta sitten luopunut siitä ja laittanut sen mökkikasaan seisomaan kaapissa käyttämättömänä ja tänä viikonloppuna kun siivosin mökiltä kaapit niin noukin sieltä muutaman vanhan vaatteen käyttöön. Kerrankin "shoppailu" oli ilmaista!


Sain tosiaan aikaa sitten serkultani kameran jalan ja se on kiertänyt ties miessä jo käyttämättömänä! Vihdoinkin sain aikaiseksi asennettua kamerani siihen (koska en jaksa yleensä raahata tota järkkäriä mukanani niin siihen se saa hetkeksi ainakin jäädäkkin) ja keksin jopa asukuvien ottopaikan sisältä. Paremmihan toi homma onnistuisi vielä lähempänä ikkunaa, mutta kyllä se siitä kunhan saan asetukset kohdalleen ja sillee. (eli ei koskaan) Ainakin nyt vielä olen tyytyväinen kun luonnonvaloa on päivisin riittävästi ja lisätehoo siihenkin laitan vielä kellertävällä kattolampullani. Josko mä vielä joskus saisin hyvä asukuvapaikan. Tällä kuitenkin mennään nyt hetki eteenpäin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti