lauantai 25. elokuuta 2012

Morning drive



Tämä aamu alkoi ennen kasia Parkanosta kaverin sohvalta. Ajelin eilen vapaapäiväni kunniaksi Kihniöön ja ehdin jopa mökkeilemään tunnin verran, kunnes koitti lähtö Parkanoon erinäisen "urheilujoukkueen" Börstan järkkäämään heinäpeltohelvetti tapahtumaan. Olin pari ensimmäistä tuntia ainut nainen paikalla, mutta siitä selvittiin ja kauan odotettu Jounien keikkakin tuli nähtyä. (siitä oma potaus ens viikolla) Mun alkuperäisenä aikeena oli ajaa yöllä vielä Tampereelle, mutta kun kello alkoi näyttää kahta niin olikin parasta päätyä sinne kaverin sohvalle.


Lähdin ennen kasia ajeleen Shellin kautta hakemassa vähän energiajuomaa. Joissain paikoissa matkalla oli aivan jäätävä sumu ja näkyvyys oli lähes nolla. Tollasissa tilanteissa mielessä käy aina, että entä jos edessä on hirvi tai muu vastaava. Eihä siinä sitten ehisi tekemään mitään... Onneksi mitään eläintä ei kuitenkaan hypännyt mun eteen vaan pääsin turvallisesti Tampereelle töihin. Sumuiset aamut tuovat väistämättä tullessaan syksyn ja vesikin viilentyy sitä tahtia ettei uimaan enää raaski mennä, vaikka tänävuonna kävinkin järvessä vain kolme kertaa!


Olen aina mieltänyt itseni täysin kevät ja kesäihmiseksi, mutta tänä aamuna tajusin oikeen odottavani että syksy pääsee pidemmälle ja puut alkavat muuttua keltaisiksi. Voikohan kevään vihreydestä täysin nauttiva muuttua myös syksyihmiseksi? Kesä jäi periaatteessa välistä tänä vuonna välistä ainakin noin henkisesti ja nyt suunnittelen mielessäni jo jonkinlaista ruskaretkeä lappiin! Kaikista parasta syksyssä on tietenkin koulun alku ja myös muut mun luokkalaiset on tuntuneet olevan mun kanssa samaa mieltä, että koulua onkin ollut jo ikävä!

T-paita Jounit, Housut, Laukku H&M Arskat Liettuasta

Viimesenä fiilistelykuvista mun eilisen päivä asuun. Eilen siitä ei oikeen otettu kuvaa, joten tänä aamuna sellaisen näppäsin ennen kuin ehdin vaihtamaan työvaatteet päälle. Keikalla tietenkin Jounien true fanin t-paita ja kaveriksi kirkkaan siniset farkut. Aika harvoin yhdistän väriä väriin, (sininen-sininen) mutta tälläkertaa se toimi mun mielestä yllättävän hyvin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti